• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۰۳
  • شناسه خبر: 3642

بارش برف مسیرهای ارتباطی زنجان را لغزنده کرده است

پیام ملت– رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بارش برف خفیف و پراکنده مسیرهای ارتباطی این استان را لغزنده کرده است. سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: بارش برف که از اوایل شنبه شب آغاز شد در تردد وسایط نقلی ...

پیام ملت رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بارش برف خفیف و پراکنده مسیرهای ارتباطی این استان را لغزنده کرده است.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: بارش برف که از اوایل شنبه شب آغاز شد در تردد وسایط نقلیه خللی ایجاد نکرد اما در زمان حاضر در برخی گردنه های استان مه غلیظ حاکم است.

وی اظهار کرد: هم اکنون ترافیک در تمامی مسیرهای ارتباطی این استان عادی و روان می باشد و بهتر است رانندگان به علت خیس و لغزنده بودن سطح جاده با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

شیرمحمدی با بیان اینکه تردد وسایط نقلیه در گردنه های این استان نیاز به زنجیر چرخ ندارد، افزود: زمانی که سطح جاده ها خیس و لغزنده است رانندگان باید از ترمز ناگهانی و سرعت غیرمطمئنه اجتناب و فاصله طولی را نیز رعایت کنند.

در راستای اجرای طرح زمستانی امسال، ۲۸ اکیپ راهداری در ۲۸ گردنه کوهستانی و برفگیر این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.
کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.141.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ و همچنین سامانه ۱۸۱۶ ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست