• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۰۳
  • شناسه خبر: 3648

مشکلات برون مرزی عامل تاخیر در واردات گوشت گوسفندی به استان است

پیام ملت– رئیس اتحادیه قصابان زنجان گفت: به علت برخی از مشکلات برون مرزی در کشورهای ارمنستان و قرقیزستان واردات گوشت گوسفندی به تأخیر افتاده است. بهلول بیات در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت، اظهار کرد: واردات گوشت گ ...

پیام ملترئیس اتحادیه قصابان زنجان گفت: به علت برخی از مشکلات برون مرزی در کشورهای ارمنستان و قرقیزستان واردات گوشت گوسفندی به تأخیر افتاده است.

بهلول بیات در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت، اظهار کرد: واردات گوشت گوسفندی با هدف تعدیل قیمت ها در حال انجام است که در طی این هفته شاهد اجرایی شدن آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در هفته‌های گذشته شاهد  افزایش قیمت گوشت گوسفندی بودیم، افزود: این تغییرات در اکثر شهرها وجود داشت و دلیل عمده آن کمبود دام سبک است که طی روزهای گذشته مقرر شده است که این مشکل برطرف شود.

این فعال صنفی با اشاره به اینکه در حال حاضر هر کیلوگرم گوشت گوساله ۳۵ هزار تومان به ‌فروش می‌‌رسد، تصریح کرد: امیدواریم این روند ثبات در این بخش همچنان ادامه داشته باشد.

بیات بر لزوم برنامه‌ریزی جهت تثبیت قیمت آن در بازار تاکید کرد و گفت: روزانه ۲۵ تن گوشت قرمز به بازار استان تزریق می‌شود که این رقم جواب‌گوی مصرف داخلی بوده و مشکلی برای تامین این محصول نداریم.

وی با اشاره به نظارت بر واحدهای صنفی، خاطر نشان کرد: به خریداران توصیه می‌شود از قصابی‌های دارای مجوز کسب، گوشت مورد نیاز مصرف خود را خریداری کرده و از خرید محصولاتی همچون جگر از دست‌فروشان خودداری کنند.

انتهای پیام/ع

 

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست