• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۰۶
  • شناسه خبر: 3685

بدهی دو هزار میلیارد ریالی بیمه‌ها به دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان

پیام ملت– رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: بیمه‌ها در حدود دو هزار میلیارد ریال به دانشگاه علوم‌پزشکی استان بدهی دارند. علیرضا بیگلری با اشاره به بدعهدی‌های بیمه‌ها به علوم‌پزشکی استان، اظهار کرد: این موضوع ...

پیام ملت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: بیمه‌ها در حدود دو هزار میلیارد ریال به دانشگاه علوم‌پزشکی استان بدهی دارند.

علیرضا بیگلری با اشاره به بدعهدی‌های بیمه‌ها به علوم‌پزشکی استان، اظهار کرد: این موضوع به کار خدمات رسانی در حوزه سلامت مردم خلل وارد می‌کند و پول‌هایی که بیمه از مردم می‌گیرند به حوزه سلامت بازنمی‌گردد.

وی با بیان اینکه حوزه سلامت، حوزه‌ای است که با نجابت کارش را انجام می‌دهد، افزود: با توجه به بدهی‌هایی که بیمه‌ها بالاخص بیمه تامین‌اجتماعی به مجموعه دارد، تحت فشار هستیم .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با این حال جزو معدود دانشگاه‌هایی است که ترازش مثبت است و در صورتی که بیمه‌ها بدهی ما را پرداخت کنند مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

بیگلری خاطر نشان کرد: ولی در برخی از استان‌ها کار به جایی کشیده شده که پزشک حق خود را تمام و کمال از بیمار دریافت می‌کند و به بیمار، روند گرفتن پول از بیمه را می‌سپارد.

وی تصریح کرد: متعاقب پرداخت نشدن طلب دانشگاه علوم پزشکی از سوی بیمه، این دانشگاه نیز به شرکت های دارویی، بابت خرید تجهیزات، دستمزد نیروها و شرکت تهیه غذای بیمارستان ها بدهی دارد.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست