• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۰۶
  • شناسه خبر: 3691

جامعه دارای روحیه پرسشگری دچار حقوق نجومی و املاک نجومی نمی شود

پیام ملت– معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: در جامعه دارای روحیه پرسشگری حقوق نجومی، املاک نجومی و یا واردات با ارز دارو پیش نمی آید. سید بیوک موسوی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنج ...

پیام ملت معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: در جامعه دارای روحیه پرسشگری حقوق نجومی، املاک نجومی و یا واردات با ارز دارو پیش نمی آید.

سید بیوک موسوی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: وجود فرهنگ پرسشگری در جامعه موجب پویایی جامعه می گردد که تحقق این مهم به پاسخگویی بیشتر مدیران در جامعه منجر می شود.

وی با اشاره به اینکه زنجان به پایتخت شور و شعور حسینی شهرت دارد، افزود: وجود اعتقادات و باورهای دینی، عاملی بر  کاهش آسیب های اجتماعی و جرم و جنایت  در این استان شده است، به طوری که بر اساس آمارهای اعلام شده به لحاظ شیوع این آسیب ها سی امین استان در سطح کشور هستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه در عرصه های امداد رسانی، ورزشی، فرهنگ و هنر جوانان زنجانی حضور دارند خاطر نشان کرد: جذب نسل جوان در حوزه های فرهنگی، ورزشی و هنری می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار تاثیرگذار باشد.

موسوی با اشاره به عملکرد و جذب مدیران بومی، تصریح کرد: نیروهای فرهیخته و متفکر زیادی در این استان وجود دارد و می توان از آنها به عنوان نیروی بومی برای پیشبرد و توسعه استان به کار گرفت.

وی ادامه داد: مدیران غیر بومی نیز بوده اند که تاثیرگذار بودند و امیدوارم میرزایی نیز از مدیرانی باشد که زحماتش را مردم قدر بدانند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه هلال احمر با تمام توان، بیشترین اثر بخشی را داشته است، افزود: جمعیت هلال احمر در دهه ۶۰ بسیار فعال بوده و حضور پر رنگ در این دهه داشت و در حوادث متعددی از جمله زلزله منجیل و رودبار امداد رسانی فراوانی کرد.

موسوی با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی بالا نیازمند توجه های بیشتری هستند، تصریح کرد: باید با همه توان تلاش کنیم بسترهایی را فراهم کنیم آسیب های اجتماعی به حداقل برسانیم.

وی یاد آور شد: فعال کردن حوزه های فرهنگی و اجتماعی و سمن ها اگر ضروری است باید در این زمینه استفاده شود که هلال احمر خیلی می تواند در این زمینه نقش آفرینی کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان به بحران های اجتماعی اشاره کرد و گفت: بحران های اجتماعی یکی از معضلات جامعه هستند که با همت افراد تاثیرگذار در پایتخت شورو شعور حسینی باید این بحران ها به حداقل برسد.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست