• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۰۳
  • شناسه خبر: 9323

دروازه بان پرواز تمارض نکرد/ از داور عذرخواهی کردم

پیام ملّت – با وجود اینکه ۵ دقیقه به خاتمه بازی پرواز زنجان و سفیر نوین آبیک از سری رقابت های لیگ دسته سه کشوری باقی مانده ،داور بازی را متوقف کرد. به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، جواد نوروزی مالک ...

پیام ملّت با وجود اینکه ۵ دقیقه به خاتمه بازی پرواز زنجان و سفیر نوین آبیک از سری رقابت های لیگ دسته سه کشوری باقی مانده ،داور بازی را متوقف کرد.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، جواد نوروزی مالک این باشگاه درباره جزییات این اتفاق گفت: دروازه بان تیم ما بعد از برخورد با یکی از بازیکنان حریف مصدوم شد که داور فکر کرد تمارض می کند. در حالی که کرنر دست ما بود و دروازه بان نقش بر زمین شده بود.

وی با بیان اینکه در این شرایط داور خواستار ادامه بازی بود، افزود: در این شرایط که بازیکن ما بازی را شروع نمی کرد و خواستار ورود تیم پزشکی به زمین بازی بود  از سوی داور کارت زرد دریافت کرد. در ادامه یکی از بازیکنان جوان تیم ما با اهانت به داور موجب شد تا جریان بازی را داور متوقف کند.

نوروزی با بیان اینکه داور بازی انسان بزرگواری است و بنده از ایشان بایت سوء تفاهم پیش آمده عذرخواهی کردم، اظهار کرد: باید قبول کنیم که دروراه بان تیم ما قصد عمدی نداشت و بعد از این اتفاق تیم روانه بیمارستان شد. ۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست