• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۰-۱۰
  • شناسه خبر: 21049

ایجاد ۸ مرکز نیکوکاری تخصصی، کارآفرینی در استان زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۱۲۳مرکز نیکوکاری در استان زنجان فعالیت می کنند که ۸مرکز نیکوکاری تخصصی خدمات گوناگونی در حوزه اشتغال، فرهنگی وایجاد مسکن وسرپناه به نیازمندان ارائه می دهند.

هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه ۱۲۳ مرکز نیکوکاری در استان زنجان ایجاد شده است، گفت: در ۹ماهه سال جاری بیش از ۳۷میلیارد تومان از طریق این مراکز کمک های مردمی جمع آوری ودر قالب بسته های معیشتی وبهداشتی  در بین مددجویان واقشار آسیب پذیر توزیع شده است

وی با بیان اینکه ۸ مرکز از این مراکز  با عنوان مراکز نیکوکاری تخصصی  فعالیت می کنند گفت:این مراکز خدماتی همچون  ایجاد اشتغال کسب وکار ،تامین اقلام فرهنگی برای دانش آموزان ودانشجویان وتامین مسکن وسرپناه برای ایتام  و مددجویان تحت حمایت ارائه  می کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان افزود:مراکز نیکوکاری تخصصی خدماتی همچون خدمات مشاوره ای وفرهنگی فروش محصولات، آموزش های کسب وکار و کاریابی ارائه خواهند کرد .

صفری به واگذاری ۴هزار و۱۵۳پرونده سالمندان نیزبه مراکز نیکوکاری اشاره کردو افزود:به منظور رسیدگی بهتر وبیشتر به سالمندان تحت حمایت بخشی از پرونده های مددجویان سالمند نیز در قالب طرح برون سپاری  با نظارت کمیته امداد به مراکز نیکوکاری فعال واگذار شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان تصریح کرد: تقویت و گسترش مشارکت  آگاهانه و مؤثر همه مردم به ویژه خیران ونیکوکاران ، ارتقای سرمایه های اجتماعی، توسعه شبکه های مردمی و تعامل با مؤسسات عام المنفعه از سازوکار های جدی و مؤثر کمیته امداد برای دستیابی به عدالت اجتماعی است . که از طریق  استقرار شبکه های نیکوکاری مردمی و استفاده از منابع و ظرفیت خیران و تشکل های مردمی میسر می شود./۱۰۵

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست