• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۲-۲۳
  • شناسه خبر: 22602

نوروز ۱۴۰۰ چادر مسافرتی در ابهر دایر نمی‌شود

فرماندار شهرستان ابهر گفت: برای نوروز ۱۴۰۰ ستاد اسکان از سوی هیچ یک از دستگاه‌های دولتی و هیچ گونه کمپ و چادر مسافرتی در پارک‌ها و مراکز تفریحی ایجاد شهرستان ابهر برپا نخواهد شد.

وجیه اله نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی، پیام ملت» با بیان مسائل و مشکلات و تجربیات حاصل از  شیوع ویروس کرونا گفت: برای نوروز ۱۴۰۰ ستاد اسکان از سوی هیچ یک از دستگاه‌های دولتی و هیچ گونه کمپ و چادر مسافرتی در پارک‌ها و مراکز تفریحی ایجاد شهرستان ابهر برپا نخواهد شد.

نوروزی تصریح کرد: سیاست‌های مذکور براساس ستاد ملی کرونا اتخاذ شده و در صورتی‌ که شرایط درمورد شیوع ویروس کرونا به حالت خاص درآید، امکان تغییر سیاست‌های مذکور وجود خواهد داشت ولی کلیه اعضای ستاد سفر شهرستان در ایام تعطیلات نوروز در آمادگی کامل برای خدمات رسانی به گردشگران باشند.

فرماندار ابهر در پایان خاطر نشان کرد: تمامی مصوبات ستاد اجرای خدمات سفر شهرستان برای کلیه اعضاء قابل اجرا بوده و همکاری لازم را با دبیر خانه ستاد در اولویت قرار دهند .

وی گفت: در راستای کاهش میزان شیوع و افزایش مجدد نمودار مبتلایان به کرونا در استان، آیین نوروزگاه در شهرستان ابهر و تمامی اماکن تاریخی اجرا نخواهد شد./۱۰۵

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست