• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۱-۲۸
  • شناسه خبر: 22860

ارتش زنجان ۸۲۸ شهید تقدیم انقلاب کرده است

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان گفت: ارتش به عنوان بازوی ولایت و قدرت بی ادعا است و هر جا نظام احساس کند که ارتش توانایی انجام کاری را دارد، ارتشیان بدون هیچ گونه چشم داشتی برای خدمت رسانی با سر می دوند و وارد عمل می شوند.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» سرتیپ دوم امیر داود احمدی در جمع خبرنگاران افزود: ارتش جمهوری اسلامی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون همواره در دفاع از حریم و مرزها، شکوه  و اعتلای کشور مجاهدت و جانفشانی کرده است و این نشانگر گوش به فرمان بودن و اطاعت پذیری ارتش از ولایت فقیه است.

ارتش هرجا لازم باشد بدون هیچ چشم‌داشتی برای خدمت وارد عمل می‌شود

وی با بیان اینکه نیروهای ارتش جمهوری اسلامی از بازوان پرتوان نظام هستند، با یاری خدا توانسته ایم تا کنون امنیت را در کشور برقرار کنیم و الحمدلله مردم هم راضی هستند و این رضایت مردم، رضایت خدا و رضایت رهبر معظم انقلاب را در پی خواهد داشت.

امیر احمدی به اقدامات ارتش در راستای مردم یاری نیز اشاره کرد و گفت: تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان در زلزله سرپل ذهاب، ترکمن صحرا، سیل آق قلا و نیز عملیات رفع آلودگی در استان گیلان افتخار داشت تا به مردم عزیز خدمت رسانی کند.

 فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان در بخش دیگری از سخنان به نوآوری ها در تجیهزات نظامی اشاره کرد و گفت: علاوه بر نوآوری که در زمنیه توسعه تجهیزات انجام می دهیم، بر اساس اصل ” نگهداری بالاتر از داشتن است”، با استفاده از ظرفیت نخبگان در ارتش، تجهیزاتی را که نیز در اختیار داریم بهینه کنیم.

وی به ارائه خدمات درمانی رایگان به پرسنل اشاره کرد و افزود: در کنار این اقدامات تدابیری انجام شده است تا همه نیروها از خانه های سازمانی برخوردار شوند که در این راستا علاوه بر واحدهای سازمانی موجود، ۱۲۶ واحد جدید نیز در حال ساخت است و قرار است این پروژه در آینده به ۵۳۲ واحد افزایش پیدا کند.

اکنون ما به طور کامل به این توان و بلوغ رسیده ایم که تجهیزاتی را که در اختیار داریم بروز و بازآمد کنیم و توان و آمادگی رزمی را همواره آماده نگه داریم تا در زمان بحران بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در زمنیه مسائل رفاهی پرسنل با تدابیر و تلاش هایی که از سوی فرماندهی نیروی زمینی انجام گرفته، طرح های مختلف در دست اجرا است، گفت: طرح های ۲۹ گانه ای در دست اجرا است که همه مسائل نیروها را شامل می شود.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان با بیان اینکه این تیپ در عملیات متعددی در دوران دفاع مقدس حضور داشته است، افزود: ارتش جمهوری اسلامی در استان زنجان ۸۲۸ شهید تقدیم انقلاب کرده است تکه ۷۰۰ تن از این شهدا از تیپ ۲۱۶ زرهی بودند.

امیر احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ارتش در زمان بروز بحران آماده خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: در زمان حاضر بیمارستان ارتش در زنجان با ظرفیت ۱۰۰ درصدی اقدام به پذیرش بیماران کرونایی کرده است. 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست