• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۱-۳۱
  • شناسه خبر: 22884

۲۱ هزار معلول تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در زمان حاضر ۲۱ هزار معلول در این استان تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» محمد محمدی قیداری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مددکاران بهزیستی در مسائل اجتماعی به صورت میدانی با رویکرد تخصصی، علمی و حمایتی انجام وظیفه می کنند، افزود: در زمان حاضر با توسعه مراکز توانبخشی و حمایتی، ارائه خدمات به جامعه هدف را به محل زندگی آنان آورده ایم و در این راستا هر جا و منطقه که دست کم ۴۵۰ پرونده از مددجویان وجود دارد، یک مرکز ارائه خدمات دایر و وظایف ۲۲ گانه بهزیستی به آنها واگذار شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۴۰۰ مرکز ارائه خدمات بهزیستی در سطح استان فعال است، ادامه داد: رویکرد ما در حل مسائل، ابتدای امر پیشگیری است و در ادامه توانمندسازی مددجویان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای پویش ضیافت همدلی در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای نگاه ویژه به اقشار آسیب پذیر و افراد بضاعت است، از این رو پویش ضیافت همدلی زمینه ای برای مشارکت خیران در اطعام نیازمندان است.

محمدی به مشارکت خیران استان در حمایت از مددجویان اشاره کرد و افزود: سال گذشته در این راستا ۱۵ میلیارد تومان از سوی خیران کمک شد که اکثر خیران نیز به صورت بی‌نام و بی ادعا هدایای خود را اهدا کردند.

وی با بیان اینکه در ماه رمضان سال گذشته خیران نزدیک یک میلیارد تومان برای اطعام نیازمندان و تهیه بسته های غذایی در استان مشارکت کردند، اظهار داشت: از شهروندان خیر استان درخواست داریم در پویش ضیافت همدلی در ماه رمضان امسال نیز مشارکت داشته باشند و از سفره خودشان به نیازمندان نیز اطعام کنند. 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست