• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۶-۱۶
  • شناسه خبر: 23818

شهردار زنجان تا یک ماه دیگر معرفی می شود

انتخاب شهردار در مرحله اول رسانه‌ای نخواهد شد، در ابتدا استعلام و سپس آن را رسانه‌ای خواهیم کرد و پیش‌بینی می‌شود تا ۱۵ مهرماه شهردار به طور رسمی انتخاب شود.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»رئیس شورای شهر زنجان در جلسه رسمی شورای شهراظهار کرد: تلاش شورای ششم رفع خلأ و روند کند گذشته است و امیدواریم مشکلات مالی که موجب کندی پروژه‌ها بود مرتفع شود.

منصور مرادلو گفت: بر اساس زمان بندی گذشته قرار بود پروژه سبزه میدان شهریور به اتمام برسد ولی از آنجایی که در بحث مطالعات و بررسی‌های میدانی و کارشناسی تکالیف جدیدی برای پیمانکار تعریف شد، پروژه با تأخیر به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه فاز اول سبزه میدان ظرف دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد، افزود: قسمت شمالی سبزه میدان با مشکلات تملک و مشکلاتی که با معارضین و شرکت‌های برق، گاز و میراث فرهنگی وجود دارد، مواجه است که به همین دلیل نیازمند همکاری ارگان‌های مسئول است و با همت مضاعفی باید شاهد رفع مشکلات باشیم.

مرادلو با بیان اینکه عمده مشکلات ما در پادگان به پایان رسیده است اضافه کرد: در ورودی و معبر دیوار کشی شمالی و شرقی انجام شده و با حضور پیمانکار از نزدیک مشکلات بررسی شد و قبل از پایان پاییز این پروژه به بهره برداری می‌رسد و در دژبانی باید توسط ارتش به بهره برداری برسد.

مرادلو از پارکینگ طبقاتی خیابان سعدی به عنوان یکی از پروژه‌های اصلی شهری یاد کرد و گفت: ۲۰ سال شهروندان منتظر افتتاح این پروژه بودند و امیدواریم که با همت شرکت نصر تا قبل از پاییز این پروژه به بهره برداری برسد. پارکینگ سعدی مختص شهرداری است و پیمانکار فقط عملیات عمرانی را انجام می‌دهد.

وی از افتتاح پروژه یوترن پل امام حسن مجتبی (ع) تا چند ماه آینده خبر داد و اتمام این پروژه را یکی از دغدغه‌های مهم شهروندان و ساکنان شهرک‌های اقماری منطقه دانست.

مرادلو از برگزاری نشست خبری پس از سه ماه درباره عملکرد شورای ششم خبرداد افزود: روزهای چهارشنبه هر هفته با حضور در مناطق چهارگانه و مساجد پای درد و دل شهروندان خواهیم نشست.

وی با بیان اینکه با اعلام آمادگی ۵۵ نفر برای پست شهردار اعضای شورا در مجموع هفت نفر را برای شهرداری زنجان انتخاب کرده‌اند، گفت: به هیچ عنوان حب و بغضی در انتخاب کردن یا نکردن افراد نبوده و حتی درباره افرادی که به ظاهر با ما دوستی نداشتند از وزارت کشور استعلام شد.

مرادلو اضافه کرد: یکی از گزینه‌های شهردار کناره‌گیری کرد و امروز هفت نفر باقیمانده باید محور برنامه‌هایشان را ارائه و جلسات به ترتیب حروف الفبا و استماع موارد به صورت کاملاً کارشناسی برگزار می‌شود و رأی گیری به صورت مخفی اعلام می‌شود.

رئیس شورای شهر تاکید کرد: انتخاب شهردار در مرحله اول رسانه‌ای نخواهد شد، در ابتدا استعلام و سپس آن را رسانه‌ای خواهیم کرد. پیش بینی می‌شود تا ۱۵ مهر ماه شهردار به طور رسمی انتخاب شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست