• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۶-۲۱
  • شناسه خبر: 23909

هلال احمر، کمک های زنجانی ها به مردم خراسان جنوبی را ارسال کرد

کمک های خیرین و مردم نوعدوست استان زنجان در قالب طرح "نذرآب ۴" به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال برای هموطنان شهرستان نهبندان در خراسان جنوبی ارسال شد.


به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سید قاسم موسوی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طرح “نذر آب۴ ” با هدف کمک به بهبود سطح زندگی خانواده های متاثر از خشکسالی و ارتقاء کیفیت زندگی آنها در مناطق روستایی در شهرستان نهبندان خراسان جنوبی اجرا می شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان زنجان برای این طرح پنج میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریال کمک کرده اند.
موسوی خاطرنشان کرد: از محل کمک های مردم نوعدوست به جمعیت هلال احمر استان زنجان ۲ دستگاه تصفیه آب آشامیدنی پنج هزار لیتری همراه با تجهیزات مورد نیاز خریداری و ارسال شد.
وی، تهیه ۱۷ هزار عدد آب معدنی بزرگ، هشت عدد تانکر آب آشامیدنی یکهزار لیتری، چهار هزار پک بهداشتی و ۲۰۰ ثوب لباس را از دیگر اقلام خریداری شده از محل کمک های خیرین استان زنجان برای ساکنان در مناطق روستایی شهرستان نهبندان در استان خراسان جنوبی برشمرد و افزود: این اقلام نیز برای این هموطنان ارسال شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از توزیع ۳۰۰ بسته مواد غذایی و معیشتی در مناطق روستایی شهرستان نهبندان در طرح “نذر آب ۴” خبرداد و گفت: این بسته های غذایی شامل رب گوجه فرنگی، یک بسته مالت صبحانه، سه عدد ماکارونی، ۲ بطری روغن، نمک، یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی است.
موسوی با تاکید بر اینکه علاوه بر این اقلام تهیه شده، ۲۵۰ بسته لوازم التحریر، اسباب بازی و ۶۰ قوطی نیز شیر خشک از محل کمک های خیرین استان زنجان خریداری و برای هموطنان در مناطق روستایی شهرستان نهبندان ارسال شد.
وی ادامه داد: علاوه بر این اقدامات در روستای درشگفت شهرستان نهبندان که دچار مشکل شدید کمبود آب شرب شده نیز لوله کشی آب آشامیدنی سالم و بهداشتی را با همکاری آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی انجام می دهیم.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این خصوص نیز از محل کمک های خیرین، مردم نیکوکار و نوعدوست این استان یکهزار و ۲۰۰ متر لوله پلی اتیلن به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال خریداری شد.
گفتنی است جمعیت هلال احمر استان زنجان پیش از این در سه طرح نذر آب در استان سیستان و بلوچستان خدمات ارائه داده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست