• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۶-۲۳
  • شناسه خبر: 23934

درآستانه مهرماه،اقلام ورزشی بین مدارس کم‌برخوردار استان زنجان توزیع شد

از سال ۹۷ تا کنون اقلام و تجهیزات ورزشی با هدف ارتقای شاخص‌های تربیت بدنی مدارس با اولویت‌بندی مدارس مناطق کم‌برخوردار درحال توزیع است که در دومین مرحله حدود ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید و توزیع آن هزینه شده است.

حسن مظفری در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: از سال ۹۷ تا حال حاضر اقلام و تجهیزات ورزشی با هدف ارتقای شاخص‌های تربیت بدنی مدارس با اولویت‌بندی مدارس مناطق کم‌برخوردار در حال توزیع است که برای این اقلام قریب به ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در طول روز‌های گذشته در دومین مرحله اقلام ورزشی با ارزش ۵۰۰ میلیون تومان خرید و به مدارس مناطق کم‌برخوردار ارسال شد، عنوان کرد: در سه مرحله تجهیزات خریداری شده و در اختیار کلیه مدارس استان قرار خواهد گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با ابراز خرسندی از اینکه تجهیزات و اقلام ورزشی در آستانه مهر راهی مدارس محروم مناطق ۱۴ شد، گفت: در آینده‌ای نزدیک مرحله سوم تجهیزات ورزشی در اختیار هنرستان‌ها و مدارس ابتدایی استان قرار خواهد کرد.

وی گفت: در سومین مرحله اقلام شامل تنیس روی میز، فوتبال دستی، وسایل بدنسازی و انواع توپ خواهد بود که باز با اولویت بندی بین مدارس توزیع خواهند شد.

مظفری بیان کرد: تمام تلاش این است که شاخص‌های تربیت بندی در مدارس افزایش یابد و محرومیت از این لحاظ در مدارس و دانش‌آموزان وجود نداشته باشد‌.ب/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست