• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۶-۳۰
  • شناسه خبر: 24022

۱۷۰ میلیارد تومان برای گازرسانی به روستاهای استان زنجان اختصاص یافت

در حال حاضر قریب به ۱۲ درصد روستا‌‌های استان زنجان فاقد گازرسانی است که امسال ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای گاز‌رسانی به روستا‌‌ها به شرکت گاز استان تخصیص یافته است.

موسی احمدلو در گفت‌و‌گو با «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه هم‌اکنون ۸۸٫۴ روستا‌های دارای سکنه استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند گفت: هم‌اکنون در ۶۴ روستای استان عملیات گازرسانی تداوم دارد.

وی با بیان اینکه تا آغاز فصل سرما عملیات گازرسانی قریب به ده روستا به پایان می‌رسد، تصریح کرد: در روستا‌هایی که در حال گاز‌رسانی است پروژه با پیشرفت ۱۰ تا ۹۵ درصدی در حال پیشروی هستند با این حال ۷۶ روستا نیز در برسی برای طراحی و پیمان سپاری قرار دارند.

احمدلو گفت: در سال جاری ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار در بحث گاز‌رسانی به روستا‌‌ها به شرکت گاز استان تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه گاز‌رسانی به چهار روستای شهرستان طارم که از جمله روستا‌های صعب‌العبور استان هستند از روز‌های اخیر آغاز شده است، گفت: برای اینکه اجرای این پروژه‌ها مجوز بگیرند قریب به دو سال مسئولان استانی پیگیر این امر بودند.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه در پروژه گاز‌رسانی به روستای شیت و سه روستای دیگر مشکلاتی وجود دارد، گفت: روستاهایی که قبل از روستای شیت قرار دارند معارض هستند و مانع از ادامه روند کار می‌شوند اما شرکت گاز برای سرعت بخشی پروژه را از نقطه دیگری آغاز کرده و در تلاش است تا با کمک فرمانداری وجود معارضان را حل نماید.ب/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست