• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۷-۱۴
  • شناسه خبر: 24288

مسابقات کمیته موی‌تای کشور با حضور ورزشکاران سراسر کشور در استان زنجان برگزار می‌شود

مسابقات کمیته موی‌تای با حضور یک هزار نفر از ورزشکاران سراسر کشور به میزبانی استان زنجان در تاریخ ۱۶ تا ۲۴ مهرماه برگزار می‌شود.

جعفر رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: مسابقات کمیته موی‌تای با حضور یک هزار نفر از ورزشکاران سراسر کشور به میزبانی استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: زمان مسابقات از ۱۶ تا ۲۴ مهرماه که از ۱۶ الی ۱۹ مسابقات بانوان و از ۲۰ تا ۲۴ مهرماه مسابقات آقایان خواهد بود که محل مسابقات دانشگاه سراسری زنجان خواهد بود که از تعداد یک‌هزار نفر شرکت کننده ۷۸۴ نفر آقایان و بقیه را بانوان تشکیل می‌دهند.

رئیس انجمن های ورزشی استان زنجان افزود: این مسابقات با حضور یکصد داور ملی برگزار خواهد شد و این مسابقات انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی که در آینده نزدیک برگزار خواهد شد انجام می‌گیرد.

وی گفت: این مسابقات در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد و ورزشکاران باید ۷۲ ساعت قبل از مسابقات تست منفی کرونا داشته و همچنین دوز اول واکسن خود را تزریق کرده باشند.

رمضانی به تعداد نفرات انتخابی برای تیم ملی به اشاره کرد و گفت: طی جلسه‌ای که با حضور رئیس انجمن‌های ورزشی کشور برگزار خواهد شد تعداد نفرات دعوت شده به تیم ملی مشخص خواهد شد.ب/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست