• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۹-۰۳
  • شناسه خبر: 25223

کاروان سلامت ماهنشان در روستای ایمیر

کاروان سلامت هلال احمر شهرستان ماهنشان به مناسبت هفته بسیج در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای حدود ۵۰ نفر از اهالی روستای ایمیر در بخش انگوران خدمات بهداشتی و درمانی ارائه داد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حسن شکری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کاروان سلامت در شهرستان ماهنشان با هدف ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای دور افتاده و کم برخوردار، کمک به بهبود سطح سلامت و و گسترش حس نوعدوستی و اعتلای فرهنگ داوطلب محوری بین مردم است.

وی خاطرنشان کرد: اعزام کاروان سلامت داوطلبان هلال احمر و ارائه خدمات عام المنفعه و بشردوستانه با هدف ارائه خدمات رایگان بهداشتی، درمانی و آموزشی به مناطق دورافتاده و صعب العبور انجام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان گفت: اعزام کاروان سلامت به روستای ایمیر از بخش انگوران و توابع قلعه جوق به مناسبت هفته بسیج انجام شد که در این هفته کاروان های دیگری برای ارائه خدمات رایگان و بی منت به سایر روستاهای شهرستان ماهنشان اعزام می شود.

شکری با بیان اینکه کاروان سلامت در روستای ایمیر شامل پزشک عمومی، ماما، نسخه پیچ و پرستار بود، اظهارداشت: این کاروان موفق به ویزیت رایگان حدود ۵۰ نفر از اهالی روستا شدند.

وی یادآوری کرد: ارائه داروی رایگان، ویزیت و خدمات پرستاری رایگان از خدمات انجام شده برای این تعداد از اهالی ایمیر بود.روستای ایمیر از توابع بخش انگوران شهرستان ماهنشان است، طرح کاروان سلامت در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری سپاه ناحیه ماهنشان، و شبکه بهداشت و درمان شهرستان، داوطلبان و بسیجیان هلال احمر ماهنشان اجرا شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست