• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۹-۰۵
  • شناسه خبر: 25190

توزیع ۴۰ میلیون لیتر نفت سفید در روستا‌های بدون گاز استان زنجان/ ۳۰۸ روستا بی‌بهره از گاز طبیعی

قریب به ۴۰ میلیون لیتر نفت سفید در روستا‌های بدون گاز استان زنجان توزیع شده که اولویت توزیع برای روستا‌های صعب‌العبور و کوهستانی بوده است.

حمید حبیبی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: از ۹۱۱ روستای دارای سکنه استان زنجان، قریب به ۳۰۸ روستا بی‌بهره از نعمت گاز طبیعی است و که سوخت این روستا‌ها از طریق نفت سفید و گاز مایع تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه این روستانشینان و همچنین سایر افرادی که در حاشیه شهر‌های استان در حال زندگی هستند از ابتدای سال شناسایی و برنامه‌ریزی لازم برای تامین سوخت مورد نیاز انجام شده است، افزود: کارت بانکی سرپرست خانوار‌ها به عنوان کارت سوخت در نظر گرفته شده و سهمیه حدود ۱۶۰۰ تا ۲۰۰۰ لیتر در کارت بانکی شارژ شده است.

مدیر عامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه اولویت توزیع برای روستا‌های صعب‌العبور و کوهستانی است، گفت: بالغ بر ۴۰ میلیون لیتر نفت سفید در سطح روستا‌های بدون گاز استان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: سهمیه فوق‌العاده نفت سفید نیز همانند روال سابق تا پایان فصل زمستان به مرور بین روستا‌های فاقد گاز توزیع خواهد شد و خوشبختانه مشکلی در تامین نفت سفید در استان وجود ندارد.

وی عنوان کرد: گاز مایع نیز بدون هیچ محدودیتی در حال توزیع بین روستانشینان فاقد گاز است و این فراورده نیز بدون مشکل در حال تامین است تا روستائیان زمستان را بدون وجود مسئله‌ای خاص در تامین این انرژی‌ها پشت سر بگذارند.ب/ ‌

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست