• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۱۹
  • شناسه خبر: 25965

رشد بیمه محصولات کشاورزی در زنجان/ پرداخت۷۰ درصد غرامت محصولات زراعی

در طول ماه‌های اخیر در تمام محصولات کشاورری، بیمه به میزان ۱۸۷ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته و بیمه محصولات زراعی نیز رشد ۱۷۶ درصدی داشته است.

رامین موسی‌خانی، معاون خدمات صندوق بیمه‌ای بانک عامل استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت غرامت‌ها در سال ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ اظهار داشت: ۷۰ درصد غرامت محصولات زراعی که معادل ۷۷ میلیارد ریال می‌باشد پرداخت شده است.

معاون خدمات صندوق بیمه‌ای بانک عامل استان زنجان گفت: ۱۰۰ درصد غرامت دام و طیور که معادل با ۹۳ میلیارد ریال بوده پرداخت شده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت بیمه محصولات در سال زراعی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ عنوان کرد: در طول ماه‌های اخیر در تمام محصولات بیمه به میزان ۱۸۷ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته و این در حالی است که بیمه محصولات زراعی نیز رشد ۱۷۶ درصدی داشته است.

وی گفت: خوشبختانه امسال براساس تفاهم‌نامه‌ای که بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌ (ره)، بانک عامل و وزارت جهاد کشاورزی منعقد شده و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سطحی از دیمزارهای استان زنجان با “طرح جهش تولید در دیمزار‌ها” با رعایت اصول به زراعی و به نژادی و بیمه به افزایش تولید خواهند رسید و کشاورزان نیز از این امر استقبال داشته‌اند، اما این طرح شامل کشاورزانی است که توسط جهاد کشاورزی معرفی شده‌اند.

معاون خدمات صندوق بیمه‌ای بانک عامل استان زنجان گفت: در این طرح محصولاتی همچون گندم، جو، عدس، نخود، گلرنگ، نباتات وجود دارند، و انتظار می‌رود با اجرای این طرح عملیات به‌زراعی و تناوب زراعی انجام شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست