• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۲۱
  • شناسه خبر: 26047

مدرسه نیمه کاره کوی نصر از سال ۹۶ معطل تامین اعتبار است

مدرسه کوی نصر از سال ۹۶ نیمه کاره مانده و نبود اعتبار دلیلی شده تا دو اداره نوسازی مدارس و آموزش و پرورش نتوانند این مدرسه را تکمیل و به بهره‌برداری برسانند.

جهانگیر صفری، مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» با بیان اینکه مدرسه کوی نصر از سال ۹۶ نیمه کاره مانده، اظهار داشت:اداره کل نوسازی مدارس استان تلاش کرد تا اعتبار پروژه را دریافت نماید و آن را تکمیل کند اما به دلیل اینکه مالکیت پروژه با آموزش و پرورش بود این ارگان اعلام کرد قصد فروش این مدرسه با ظرفیت تبصره ۱۹ را دارد و آن را از لیست پروژه‌های تکمیلی اداره نوسازی استان خارج کرد.

وی افزود: به هر دلیلی برای این پروژه نیمه‌کاره تقاضایی برای خرید به وجود نیامد و مسئولان ارگان ذیربط اعلام کردند که نیاز داریم تا سازمان نوسازی اقدام به ساخت آن کند.

مدیر‌کل نوسازی استان زنجان با بیان اینکه امسال اعتباری برای تکمیل این پروژه اختصاص نیافته بود عملا نمی‌توان کاری از پیش برد، گفت: در سفر رئیس جمهور به استان زنجان درخواست تخصیص اعتبار به پروژه نیمه‌کاره مدرسه کوی نصر داده شد که اگر اعتبار لازم تخصیص یابد این مدرسه تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه نو‌سازی و تجهیز مدارس استان تلاش خود را به کار گرفته تا بهترین خدمات را با نوسازی و تجهیز مدارس به دانش‌آموزان ارائه دهد، تصریح کرد: جز پروژه مذکور چندین پروژه دیگر نیز نیمه کاره است و این سازمان در حال تکمیل و بهره‌برداری از آن‌هاست.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست