• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۲۲
  • شناسه خبر: 26090

اجرای پنل‌های خورشیدی ۵ مگاواتی طرح جدید کمیته امداد در خدابنده

اجرای پنل‌های خورشیدی ۵ مگاواتی طرح جدید کمیته امداد برای اولین بار برای ۵ خانوار در شهرستان خدابنده به بهره‌برداری رسید. امسال ۵ هزارو ۱۰۰ فرصت شغلی برای جامعه هدف کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان ایجاد ...

هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» اظهار داشت: توانمند سازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با کسب درآمد ثابت و پایدار و کمک به تولید برای رفع نیاز کشور از جمله اهداف این سازمان است.

وی افزود: اداره برق با کمیته امداد قرارداد بسته تا برق تولیدی توسط پنل ها تا ۲۰ سال به صورت تضمینی از طریق وزارت برق محاسبه و خریداری شود و مبلغ مورد نظر به مجری اشتغال داده شود.

وی گفت: امسال ۵ هزارو ۱۰۰ فرصت شغلی برای جامعه هدف کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان تعریف شده است.

صفری عنوان کرد: اجرای پنل‌های خورشیدی ۵ مگاواتی طرح جدید کمیته امداد برای اولین بار برای ۵ خانوار در شهرستان خدابنده به بهره‌برداری رسید به طوری که مبلغ وام از محل تبصره ۱۶ و اشتغال پایدار روستایی ۲۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال، مبلغ بلاعوض کمیته امداد و خیرین ۱۷۶۵۰۰۰۰۰۰ ریال و مبلغ بلاعوض اداره کل اوقاف و امور خیرین شهرستان خدابنده ۲۵۰۰۰۰۰۰۰ بوده است.

گفتنی است سایر مردم نیز می توانند با سرمایه گذاری ۹۰ میلیون تومان می توانند ماهانه از درامد ۲ میلیون تومانی این طرح برخوردار شوند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست