• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۳۰
  • شناسه خبر: 26322

ماهانه بیش از۱۰هزار تن آرد در نانوایی‌های استان زنجان توزیع می‌شود/توزیع آرد قبل از آغاز بارندگی ها در روستاهای فاقد نانوایی

بیش از ۱۰ هزار تن آرد در ماه در بین یک هزارو ۶۰۰ نانوایی در استان زنجان توزیع می‌شود.قبل از آغاز بارندگی‌ها نیز ۳ هزار تن آرد بین روستا‌های فاقد نانوایی توزیع شده است.

زمانی، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» اظهار داشت: بارش‌های اخیر هر چند روند تردد را با مشکل مواجه کرده اما اداره کل غله طبق وظیفه‌ای که بر عهده دارد توزیع آرد را در سطح استان ادامه داده و در این روند وقفه‌ای ایجاد نشده است با این حال باید گفت هیچ مشکلی در تامین آرد استان نیز وجود ندارد و کار‌ها طبق روال در حال انجام است.

وی با بیان اینکه توزیع آرد برای روستاهای فاقد نانوایی نیز جزو اولویت‌ها است گفت: قبل از آغاز بارندگی‌ها نیز ۳ هزار تن آرد بین روستا‌های فاقد نانوایی توزیع و تیم نظارتی تشکیل شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از ۱۰ هزار تن آرد در ماه در بین یک هزارو ۶۰۰ نانوایی در سطح استان زنجان توزیع می‌شود و این روند بدون وقفه و در هر شرایطی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در ۹ماهه سال جاری بیش از ۱۲۰ هزار کیسه ۴۰ کیلویی آرد خام خانه پز روستایی در روستا‌های سطح استان توزیع شده است، عنوان کرد: میزان آرد مذکور در روستاهای فاقد نانوایی در شهرستان‌های مختلف استان توزیع شده است.

زمانی با بیان اینکه روستا‌های فاقد نانوایی در اکثر شهرستان‌های استان وجود دارند، تصریح کرد: بیشترین روستاهای فاقد نانوایی در شهرستان‌های زنجان و خدابنده قرار دارد با این حال طبق برنامه‌ریزی‌های موجود با تشکیل تیم رصد آرد ماهانه در سطح روستاها توزیع می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست