• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۳-۳۰
  • شناسه خبر: 28048

احداث بوستان هاشمی‌نژاد توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در منطقه بی‌سیم زنجان

بوستان هاشمی‌نژاد به مساحت ۶٫۸ هکتار در منطقه بی‌سیم زنجان احداث می‌شود.مبلغ این قرارداد بیش از ۱۳۴ میلیارد تومان است و این مبلغ برای احداث کل پروژه است و مبلغ دیگری به آن اضافه نخواهد شد در واقع صفر تا ۱۰۰ پروژه با قرار ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان،انجام معامله احداث بوستان هاشمی‌نژاد توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) و انعقاد قرارداد شهرداری زنجان با این قرارگاه جهت احداث بوستان مذکور به تصویب رسید.

علیرضا انصاری، معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری زنجان در این جلسه با بیان اینکه طبق توافق صورت‌گرفته، بوستان هاشمی‌نژاد به مساحت ۶٫۸ هکتار در منطقه بی‌سیم زنجان احداث می‌شود گفت: این بوستان یک مجموعه کامل از فضای فرهنگی، اجتماعی و تفریحی است، و سالن آمفی‌تئاتر، پیاده‌راه، مسیر دوچرخه‌سواری، فرهنگسرا، مغازه‌هایی با کاربرد فرهنگی، زمین بازی، فضای سبز، شهربازی کودکان، آلاچیق‌های خانوادگی، فضاهای اجتماعی و… در این بوستان لحاظ شده است .

انصاری گفت: مواردی مانند آسفالت رنگی برای اولین بار در زنجان در بوستان هاشمی‌نژاد اجرا خواهد شد،و این مجموعه دارای سیستم اطلاع‌رسانی، سیستم نورپردازی و آسفالت رنگی خواهد بود و سیستم صوتی به‌گونه‌ای خواهد بود که در کنار تامین صوت سالن آمفی‌تئاتر، مزاحمتی برای اهالی منطقه ایجاد نکند.

وی افزود: بوستان هاشمی‌نژاد با محوریت خانواده و با رویکرد اشتغالزایی و تامین فضای سبز و نیازمندی‌های فرهنگی و اجتماعی خواهد بود.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری زنجان افزود: برآورد اعتبار لازم برای احداث این بوستان بر اساس فهرست ۱۴۰۰ در ۲۸ بهمن سال گذشته به پیمانکار ابلاغ شده است.احداث این مجموعه، موارد ترافیکی داشت که لحاظ شده و همچنین ایمنی مجموعه از حفاظت و حراست گرفته تا ورود آورژانش و آتش‌نشانی در احداث مجموعه پیش‌بینی شده و تاییدیه شورای فنی و ترافیک استان را اخذ کرده است.

انصاری گفت: به دلیل زمانبر بودن تاییدیه‌ها تغییراتی در پروژه ایجاد شد و آنالیز نهایی در فروردین سال جاری صورت گرفت. قیمت‌های روز، احصا شده و با توجه به تخفیفاتی که قرارگاه خاتم لحاظ کرده، ۳۰ درصد از اعتبار به‌صورت نقدی توسط شهرداری پرداخت می‌شود و ۷۰ درصد از مبلغ قرارداد به‌صورت غیرنقدی خواهد بود.

وی، مبلغ این قرارداد را بیش از ۱۳۴ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: پیمانکار به محض ابلاغ قرارداد، آمادگی اجرا را دارد و این مبلغ برای احداث کل پروژه است و مبلغ دیگری به آن اضافه نخواهد شد و در واقع صفر تا ۱۰۰ پروژه با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) است.مدت اجرای این قرارداد یک ساله بوده و مدت تضمین قرارداد نیز ۳۶ ماه بعد از اتمام است و قرارداد نیز به‌صورت C (صرفا پیمانی) است و صفر تا ۱۰۰ پروژه را قرارگاه انجام می‌دهد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست