• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۴-۲۸
  • شناسه خبر: 28326

مسئولان استان اخبار و فضای مجازی را دنبال کنند و پاسخگوی موضوعات مطرح شده باشند

مدیران استان اخبار و فضای مجازی را رصد و دنبال کنند و در خصوص موضوعات مربوط به حوزه وظایفشان پاسخگو باشند.درجریان جزییات عملکرد مدیران استان هستم و تاکید می کنم که من نباید پیگیر و نگران مسائلی باشم که وظیفه تعریف شده ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشار استاندار زنجان در شورای اداری استان اظهار کرد: نگاه مدیریت کلان کشور متفاوت شده است به گونه ای که درعین حال که با رفع تحریم و مذاکره مشکلی نداریم ولی استراتژی ما رفع تحریم نیست و به فکر این هستیم که در کنار رفع تحریم مقابله با تحریم را هم ببینیم و این تغییر نگرش حتی در بین مدیران محلی هم ایجاد شده است.

افشارچی گفت: طبق گفته مسئولان در حال حاضر کشور۸۰ درصد درآمد فروش نفت را دریافت می کند و با توجه به وقایع روی داده و همچنین در پیش بودن فصل سرد این درآمدها افزایش خواهد یافت.

افشارچی با اشاره  به تغییرات نظم بین‌الملل از جمله تامین بودجه برای توسعه راه ابریشم و همچنین وقایع بعد از جنگ روسیه و اوکراین افزود: کشور ما ضمن مخالفت با هر جنگی به دنبال کسب منافع خود از وقایع بین‌المللی است.

استاندار زنجان گفت: سفر بایدن به منطقه هم با توجه به تغییرات روی داده در سیاست‌های کشورهای منطقه بی‌نتیجه بوده است و به نظر می رسد همه کشورها از جمله کشورهای منطقه به عبور جهان از تک‌قطبی به سمت چند قطبی اعتقاد دارند.

وی با اشاره به راهکارهای تعریف شده برای عبور از فشار حداکثری تحریم‌ها از جمله محورهای ترانزیتی تعریف شده بین ایران و کشورهای همسایه افزود: در کنار این اقدامات گشایش‌هایی در امور داده و در آینده هم این گشایش‌ها افزایش خواهد یافت.

افشارچی  گفت: با توجه به اینکه بودجه‌های تخصیص یافته برای سفر ریاست جمهوری برای استان زنجان دو ساله بوده است باید تمام تلاش خود را برای عملیاتی شدن مصوبات انجام دهیم.

استاندار زنجان خطاب به مسئولان حاضر در جلسه گفت: من نباید دغدغه‌ پیگیری امور مربوط به وظایف مدیران را داشته باشم،مگر اینکه نیاز به هماهنگی با وزاتخانه و بالاتر باشد و یا اینکه مشکل غیرقابل حلی باشد .مصوبات سفر رییس جمهوردر سامانه ای طراحی شده است و درجریان جزییات عملکرد مدیران استان هستم و تاکید می کنم که من نباید پیگیر و نگران مسائلی باشم که وظیفه تعریف شده خود مدیران است ولی اگر مشکلی پیش آمد برای حل آن و به هر طریق ممکن تلاش خواهم کرد.

افشارچی به جذب ۸۰۰ میلیارد تومانی از اعتبارات مصوب شده برای سفر ریاست جمهوری در استان اشاره کرد و گفت: انتظار من عملکرد چندین برابری برای این بودجه جذب شده است و باید با پیمانکارانی کار کرد که توان کار چندبرابری در ازای اعتبار جذب شده را داشته باشند.

افشارچی اگفت: تاکید می‌کنم انتظار من از مدیران عملکرد همه جانبه برای تحقق برنامه‌های مصوب است و مدیران باید در این حوزه حساسیت و دغدغه داشته باشند.

استاندار زنجان از برنامه‌ریزی برای برگزاری جلسات ماهانه با فرمانداران خبر داد و گفت: در این جلسه انتظار ارائه گزارش در مورد تحقق برنامه ها و پیشرفت پروژه‌های تعریف شده برای شهرستان‌ها وجود دارد.

وی افزود: مدیران استان اخبار و فضای مجازی را رصد و دنبال کنند و در خصوص موضوعات مربوط به حوزه وظایفشان پاسخگو باشند .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست