• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۵-۱۳
  • شناسه خبر: 28480

آماده باش ۵۰۰نیروی شهرداری برای ایام محرم و آماده سازی ۳۰ هزار متر مربع پارکینگ برای خودروهای عزاداران

۳۰ هزار متر مربع پارکینگ توسط شهرداری زنجان برای خودروهای عزاداران، در نقاط جنوبی شهر برای ایام محرم آماده سازی شده است و ۵۰۰ نیروی شهرداری برای خدمت رسانی به عزاداران حسینی آماده به خدمت هستند.

 به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» علیرضا فیروزفر شهردار زنجان و  رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان، ضمن تسلیت ایام محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دسته عزاداری حسینیه اعظم روز شنبه ۱۵ مرداد ماه از ساعت ۱۶ در حد فاصل مسجد حسینیه اعظم تا آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) برگزار خواهد شد.
وی گفت: این دسته باشکوه بعد از دوسال وقفه به دلیل کرونا با شور و هیجان خاصی که در شهر حاکم شده است  برگزار و شور عشق حسینی از شهر شور و شعور ، به جهانیان مخابره خواهد شد.
شهردار زنجان با اشاره به تمهیدات ویژه شهرداری برای ایام محرم افزود: برای تسهیل در امر تردد نزدیک به ۳۰ هزار متر مربع پارکینگ در نقاط جنوبی شهر آماده سازی شده است.
وی بیان کرد: با توجه به گرم بودن هوا سیستم مه پاش در پیاده‌راه سبزه‌میدان تعبیه شده و ۱۰ تانکر آب شرب نیز در مسیر دسته‌جات مستقر خواهد شد و تمام سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر فعال خواهند شد.
فیروزفر عنوان کرد: شست‌ و شوی معابر شهری قبل و بعد از برگزاری دسته‌جات عزاداری و حل مشکلات معابر منتهی به محل‌های عزاداری انجام خواهد شد و همچنین در این ایام ناوگان حمل و نقل عمومی بیشتر از سایر ایام فعال خواهند بود تا برای جا به جایی به موقع عزاداران اقدام کنند.
وی تصریح کرد: در بحث فضاسازی شهری نیز با اقدام شهرداری زنجان ۸ المان موضوعی ویژه ایام محرم در سطح شهر تعبیه شده است.
 شهردار زنجان بیان کرد: با توجه به حجم بالای نذورات مردمی در این ایام، میدان احشام شهرداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به عرضه دام اقدام خواهد کرد.
وی گفت:  در سال جاری  ۵۰۰ نیروی شهرداری در ایام محرم آماده‌باش هستند تا مدیریت شهری به نحو احسن  انجام شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست