• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۱-۱۲
  • شناسه خبر: 31014

تمام توان خود را به کار گرفته ایم که از بانک ها در جهت گسترش سرمایه گذاری در بخش صنعت استفاده کنیم

سال گذشته ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸به صورت کامل به شرکتهای مختلف پرداخت شده است. تمام توان خود را به کار گرفته ایم که از بانک ها در جهت گسترش سرمایه گذاری در بخش صنعت حداکثر استفاده را بکنیم.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی استاندار زنجان در مراسم افتتاح فاز اول شرکت(تولید اسید سولفونیک) پدیده شیمی غرب اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی که برای رشد اقتصادی کشور و برنامه افزایش رشد اقتصادی استان به ۸/۷ درصد داریم راه اندازی این پروژه مهم است.

افشارچی گفت: سرمایه گذاری که برای رشد اقتصادی استان شده قابل توجه است و اشتغال حاصل از آن نیز برای ما اهمیت دارد همانطور که در هر فاز این پروژه ۱۲۰ نفر مشغول خواهند بود.

وی افزود: اما آنچه برای ما اهمیت دارد این است که ما دنبال تکمیل زنجیره های ارزش در استان هستیم. همانطور که آنچیزی که در این شرکت تولید می شود مورد استفاده بخش دیگری از پدیده شیمی غرب است و ۹۰ میلیارد تومان فروش داخلی در همان شرکت پدیده شیمی غرب استفاده شده است که این باعث خواهد شد که در مجموع قیمت های تمام شده خود مجموعه تولید هم پایین بیاید.

افشارچی با بیان اینکه در اطلس سرمایه گذاری استان که تا دوماه آینده آماده خواهد شد بر تکمیل زنجیره های ارزش در استان تاکید داریم گفت: در صنعت نساجی هم پروژه بزرگی داریم که در این حوزه کار می کند و زنجیره ارزش به صورت کامل در یک کارخانه خواهد بود.

استاندار زنجان گفت: کار ما در استان تسهیلگری و کارگشایی است و هر مشکلی که سرمایه گذاران در بخش خصوصی با آن مواجه هستند سعی خواهیم کرد آن را مرتفع کنیم .

افشارچی با بیان اینکه سال گذشته ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸به صورت کامل به شرکتهای مختلف پرداخت شده است گفت: تمام توان خود را به کار گرفته ایم که از بانک ها در جهت گسترش سرمایه گذاری در بخش صنعت حداکثر استفاده را بکنیم . از هرکسی که باعث شود تولید ناخالص داخلی استان بالا برود و هرنوع بازگشت سرمایه ای در استان اتفاق بیفتد تشکر می کنیم .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست