• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۱-۱۶
  • شناسه خبر: 31103

هدفگذاری ما این است که رشد سال آینده در صنعت استان ۱۰/۹ باشد/ لزوم صادرات دانش مهندسی در صنایع

تلاش ما این است که در بخش خصوصی تسهیلگری و کارگشایی کنیم و با برنامه کار را استمرار بدهیم. هدفگذاری ما این است که رشد سال آینده در صنعت ۱۰/۹ باشد و برای اینکار باید بدانیم درصنعت استان چه مزیتهایی داریم و برمبنای آمایش ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی استاندار زنجان در مراسم افتتاح فاز ۳ شرکت آنا کیمیا منگنز با بیان اینکه اگر متناسب با انرژی که صرف می کنیم حرکت کنیم بسیاری از مشکلات این کشور حل می شود گفت: متاسفانه برخی مسائل موجب اصطکاک می شود که حرکت در مسیر را کند می کند و بخشی از سعی ما نیز باید غلبه بر همین اصطکاک ها باشد.

افشارچی گفت: یکی از ویژگی های شرکت آنا کیمیا منگنز سبد صنعتی متنوع است که صنعت دیگری در در سبد صنایع این شرکت ایجاد کرده است .

وی با اشاره به صادرات خدمات مهندسی و دانش فنی گفت: درآمد ۵۰۰ میلیون دلاری از صادارت دانش فنی کشور اکنون به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار رسیده است و این شرکت هم می تواند دانش فنی این کار را به کشورهای دیگر صادر کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه تلاش ما این است که در بخش خصوصی تسهیلگری و کارگشایی کنیم و با برنامه کار را استمرار بدهیم گفت: هدفگذاری ما این است که رشد سال آینده در صنعت ۱۰/۹ باشد و برای اینکار باید بدانیم درصنعت استان چه مزیتهایی داریم و برمبنای آمایش سرزمینی چه میخواهیم و در کجا می خواهیم چه کار کنیم؟

مجید گلشنی مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان زنجان نیز در این مراسم اظهار کرد: از ابتدای امسال بیش از ۱۱۰پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی صادر شده است اظهار کرد که از میان آنها ۷ طرح اثرگذار انتخاب شد که با تمرکز بر تامین زنجیره تولید و اشتغالزایی و دانش بنیان بود .

گلشنی گفت: مهم ترین موضوع مد نظر ما در استان خودکفایی در تامین زنجیره تولید است و خودکفایی هم به این معنا است که اگر مواد اولیه ای وارد نشد و یا با مشکل مواجعه شد کارخانه تعطیل نشود و نیاز تولیدکننده در استان برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت آنا کیمیا منگنز نیز راستای تامین زنجیره تولید فعالیت می کند گفت: نیاز ما به پرمنگنات پتاسیم در کشورکمتر از ۱۰هزار تن است که ازاین بابت بی نیازی ایجاد شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست