• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۳-۰۲
  • شناسه خبر: 32632

آبیاری فضای سبز زنجان تا پایان سال ۱۰۰ درصد مکانیزه می شود/افتتاح گذر گردشگری اشراق تا چند روز آینده

پروژه مکانیزاسیون آبیاری فضای سبز زنجان از اولویت های شهرداری است که ۴۰ درصد پیشرفت دارد . امسال این پروژه به اتمام خواهد رسید و ۱۰۰ درصد آبیاری به صورت مکانیزه صورت خواهد گرفت.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» علیرضا فیروزشهردارزنجان در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: شهرداری زنجان سال ۱۴۰۲ را با حمایت ها و پشتیبانی و مخصوصا راهبردهایی که شورای شهر تعیین کرده بود بسیار قوی آغاز کرد و از همان روزهای ابتدای سال در مناطق مختلف شهر عملیات عمرانی انجام شد.

فیروزفر گفت: حجم آسفالت ریزی در معابر شهری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل دو برابر شده است و پروژه ساماندهی بازار با کف سازی بازارپایین امسال به اتمام خواهد رسید .

وی افزود: زیرسازی آسفالت کوی خرداد آغاز شده است و در حال حاضر آسفالت ریزی در این شهرک در حال انجام است.

شهردار زنجان گفت: کلنگ زنی محور شهیدان کریمی ، بزرگ ترین پروژه تاریخ شهرداری زنجان نیز سوم خرداد انجام خواهد شد . مبلغ قرارداد این پروژه هزار میلیارد تومان است که ۹۰ میلیارد تومان از این مبلغ به منظور ساماندهی زنجانرود تخصیص خواهد یافت . محدوده اجرای این پروژه از سه راه امجدبه تا خروجی شهر و تقاطع شقایق خواهد بود.

فیرزو فر با اشاره به مکانیزاسیون آبیاری فضای سبز نیز گفت: این پروژه هم از اولویت های شهرداری است که ۴۰درصد پیشرفت دارد و امسال این پروژه به اتمام خواهد رسید و ۱۰۰ درصد آبیاری به صورت مکانیزه صورت خواهد گرفت.

شهردار زنجان گفت: با توجه به استقبال شهروندان از گذر گردشگری ملّت در پارک ملّت، گذر گردشگری اشراق در بزرگراه اشراق آماده افتتاح است و نهایتاً تا میلاد امام رضا (ع) تحویل شهروندان خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست