• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۰-۰۴
  • شناسه خبر: 286

ثبت نام ۱۸۱ نفر از زنجان برای کاندیداتوری انتخابات مجلس/ ۱۸ نفر برای مجلس خبرگان رهبری نامزد شدند

پیام ملت – جمشید انصاری امشب در جریان بازدید از نمایشگاه مطبوعات در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از حضور در نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد: نخستین نمایشگاه مطبوعات زنجان نیمه نخست سال گذشته برگزار شد. وی با اشاره به ...

پیام ملت جمشید انصاری امشب در جریان بازدید از نمایشگاه مطبوعات در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از حضور در نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد: نخستین نمایشگاه مطبوعات زنجان نیمه نخست سال گذشته برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه نخستین نمایشگاه مطبوعات همزمان با نمایشگاه کتاب بود، تصریح کرد: نمایشگاه مطبوعات فرصتی فراهم کرده است تا عموم مردم با ظرفیت و توانمندی‌های رسانه‌های استان آشنا شوند.

استاندار زنجان با تقدیر از دست اندرکاران همکار در برپایی نمایشگاه مطبوعات اضافه کرد: این نمایشگاه فرصتی است تا اصحاب رسانه نیز از نقطه نظرات مردم استفاده کنند.

این مسئول در ادامه با ارائه گزارشی از وضعیت ثبت نام داوطلبان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ۱۸۱ نفر در استان زنجان برای مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: از این تعداد ۱۰۰ نفر حوزه انتخابیه زنجان و طارم و ۸۱ نفر مربوط به سه حوزه انتخابیه استان است.

استاندار زنجان با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان در مقایسه با دوره قبل، دو و نیم برابر شده است، اضافه کرد: در این دوره از انتخابات ۲۵ نفر از بانوان نیز ثبت نام کرده‌اند که این تعداد نیز در مقایسه با دوره گذشته سه برابر شده است.

وی در ادامه از ثبت نام ۱۸ نفر در مجلس خبرگان رهبری خبر داد و افزود:  دو برابر نرم کشوری در استان زنجان ثبت نام شده است.

این مسئول با اشاره به وظایف و رسالت‌ خطیر اصحاب رسانه در بحث انتخابات بیان کرد: نشریات در بسیج مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای نقش غیر قابل انکاری دارند.

انصاری با تاکید بر ضرورت مخابره اخبار درست و صحیح و رعایت خطوط قرمز افزود: نباید فضای انتخابات به تقابل بین اقشار مختلف مردم منتج شود.

استاندار زنجان در پایان با اشاره برخورد با تبلیغات زود هنگام کاندیداها اضافه کرد: با اقدامات غیر قانونی مطابق قانون برخورد می‌شود.

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست