• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۰-۰۵
  • شناسه خبر: 292

نام نویسی ۴۴۱ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان غربی

پیام ملت – مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی با اشاره به افزایش تعداد ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی از این استان به ۴۴۱ نفر افزود: ثبت نام کنندگان امروز با حضور در ۹ فرمانداری مرکز و حوزه اصلی اس ...

پیام ملت مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی با اشاره به افزایش تعداد ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی از این استان به ۴۴۱ نفر افزود: ثبت نام کنندگان امروز با حضور در ۹ فرمانداری مرکز و حوزه اصلی استان آذربایجان غربی نسبت به نام نویسی اقدام کردند.
وی از ثبت نام ۳۶ نفر از زنان برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از این استان خبر داد و اظهار کرد: بیشترین تعداد افراد ثبت نام کننده در شش روز گذشته با ۱۲۱ نفر مربوط به حوزه انتخابیه ارومیه و کمترین تعداد نیز با ۲۳ نفر مربوط به حوزه انتخابیه بوکان بوده است.
وی ادامه داد: داوطلبان اقلیت های دینی نیز برای حضور در رقابت سیاسی مجلس دهم باید برای ثبت نام به فرمانداری تهران مراجعه کنندکه ۹ نفر ثبت نام کرده اند.
وی اضافه کرد: اغلب ثبت نام کنندگان بین گروه سنی ۳۰ تا ۳۵ سال هستند.
در انتخابات هفتم اسفندماه از استان آذربایجان غربی ۱۲ نماینده برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و سه نماینده برای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و یک نماینده نیز به عنوان منتخب اقلیت های دینی برای مجلس دهم انتخاب خواهند شد.
شهرستان های ارومیه، خوی، سلماس، ماکو، نقده، پیرانشهر، مهاباد، بوکان و میاندوآب ۹ مرکز حوزه اصلی و شهرستان های شوط، پلدشت، چالدران، چایپاره، اشنویه، سردشت، شاهین دژ و تکاب هشت مرکز و حوزه فرعی انتخابات در آذربایجان غربی اعلام شده است.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه به صورت همزمان و توام در سراسر کشور برگزار می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست