• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۰-۰۶
  • شناسه خبر: 322

کمک ۵ میلیارد ریالی زنجانی ها به بیماران نیازمند

پیام ملت – مدیر عامل موسسه خیریه مهرانه گفت : ساماندهی بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان از دستاوردهای مهم این موسسه بوده و همین موضوع به عنوان یک الگو برای کشوراست که شتاب ابتلا به سرطان در استان در قبال استانهای ...

پیام ملت مدیر عامل موسسه خیریه مهرانه گفت : ساماندهی بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان از دستاوردهای مهم این موسسه بوده و همین موضوع به عنوان یک الگو برای کشوراست که شتاب ابتلا به سرطان در استان در قبال استانهای دیگر تمایل به صفر دارد و فعالیتهای مهرانه باعث کاهش ۵۰ درصد مرگ و میر در بیماران شده است .

 بهروز وثوق در جمع خبرنگاران که در جمع خبرنگاران در نمایشگاه مطبوعات استان زنجان سخن می گفت ، افزود : ۲۵ آذر سالروز تاسیس موسسه خیریه مهرانه است و این موسسه امسال وارد دهمین سالروز تاسیس خود شده است و حاصل ۹ سال فعالیت خیرخواهانه ، کمک های بدون چشم داشت مادی و دنیوی اعضای این موسسه بوده است .

وی افزود :  یکی دیگر از دستاوردهای موسسه مهرانه حضور و مشارکت ۵۰ هزار نفری در شهر زنجان به عنوان عضو است و کمکهای مردم زنجان تا به امروز رقمی بالغ بر ۴۰۰ الی ۵۰۰ میلیون تومان در ماه بوده است  که در نوع خود در دنیا بینظیر است.

وی تصریح کرد : کلینیک مهرانه به لحاظ مالی با ۲۳ میلیارد تومان فاز اولیه ساخته شده است

وی در خصوص فعالیت های موسسه مهرانه در حمایت از بیماران گفت : طی هفت سال بیشاز ۴۲ هزار نفر روز از بیماران از حمایت های مهرانه برخوردار شدهاند که شامل بستری در بیمارستان حضرت ولیعصر با کمک دانشگاه و هزینه مهرانه ، بخش شیمی درمانی و اقامت در مهمان سرای تهران عزامی از زنجان بوده است .

وثوق گفت : تامین ۸۵ تا ۱۰۰ درصد هزینه های دارو و درمان بیماران توسط خیرین زنجانی از دیگر فعالیت های مهرانه طی مدت فعالیت می باشد .

وی اضافه کرد : قبل از افتتاح کیلینیک ما فقط به مردم زنجان خدمات ارایه میدادیم ولی الان از کل کشور همه بیماران را میپذیریم مهمانسرای کیلینیک در یک سال گذشته حدود ۴۰۰۰ بیمار را پذیرفته است .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست