• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۰-۱۵
  • شناسه خبر: 475

معاون استاندار زنجان : ۱۷۲ داوطلب تایید شدند

پیام ملت – حمیدرضا شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگاران در زنجان اظهار داشت: هیئت‌های اجرایی طی ۱۰ روز گذشته با حضور هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها نسبت به بررسی صلاحیت داوطلبان اقدام کردند که شامگاه دوشنبه این بررسی‌ها پایان ...

پیام ملت حمیدرضا شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگاران در زنجان اظهار داشت: هیئت‌های اجرایی طی ۱۰ روز گذشته با حضور هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها نسبت به بررسی صلاحیت داوطلبان اقدام کردند که شامگاه دوشنبه این بررسی‌ها پایان یافت.
وی با اشاره به ابلاغ نظر هیئت اجرایی به داوطلبانی که صلاحیت آنها مورد تایید قرار نگرفته است، گفت: این افراد از ۱۶ دی ماه به مدت چهار روز می‌توانند با مراجعه به هیئت نظارت استان نسبت به طرح شکایت خود اقدام کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان افزود: بنا به ماده ۵۲ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی شکایات واصله توسط هیئت نظارت استان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و سپس هیئت نظارت بر انتخابات استان پس از بررسی‌های لازم در مورد صلاحیت همه داوطلبان (اعم از تایید شده یا رد شده در هیئت اجرایی) در مهلت قانونی نظر خود را به هیئت مرکزی نظارت اعلام خواهد کرد.
وی در مجموع تعداد افراد تایید صلاحیت شده در هیئت‌های  اجرایی در این مرحله را ۱۷۲ نفر اعلام کرد و  افزود: ۱۴ نفر نیز مورد تائید قرار نگرفته‌اند و یک نفر نیز انصراف داده است.
شهبازی در پایان مجددا بر حرکت در چارچوب قانون تاکید کرد و ادامه داد: انتظار این است که داوطلبان نیز با ایجاد شرایطی به دور از افترا و هتک حرمت و بدون التهاب، مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با مشارکت حداکثری را فراهم کنند.
از حوزه انتخابیه زنجان و طارم دو نفر، یک نفر از حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه، یک نفر از حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود و یک نفر از شهرستان خدابنده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست