• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۰۲
  • شناسه خبر: 787

امام جمعه زنجان : آمریکا قابل اعتماد نیست

پیام ملت – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست چرا که این کشور بی اعتمادی نسبت به خود را در عمل به اثبات رسانده است. آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان اف ...

پیام ملت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست چرا که این کشور بی اعتمادی نسبت به خود را در عمل به اثبات رسانده است.

آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان افزود: بارها و بارها به اثبات رسیده است که آمریکا کشوری قابل اعتماد نیست و آنچه در مورد مذاکرات ملاک و معیار محسوب می شود موضع گیری و رهنمودهای امام مسلمین جهان است.
امام جمعه زنجان گفت: اگر دشمن مساله صلح را مطرح کرد باید حواسمان جمع باشد تا این موضوع فرصتی برای توطئه های دیگر آنان نباشد.
وی با تاکید بر اینکه هشدارهای روشنگرانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب چراغ راه و چارچوب حرکت است، خاطرنشان کرد: تمام فرمایشات امام مسلمین از صدر تا ذیل باید خوانده شود چرا که این فرمایشات همانند پیکری واحد در ابعاد مختلف است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: برداشت ها از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب باید درست و صحیح باشد چرا که این سخنان به طور کامل دلسوزانه و پدرانه است.
آیت الله خاتمی به چهارم و هفتم بهمن سال ۵۷ اشاره کرد و افزود: این دو روز در تاریخ ماندگار است چرا که بعد از فرار شاه خائن از ایران، معمار کبیر انقلاب اسلامی تصمیم گرفت وارد کشور شود.
وی اظهارکرد: در این زمان اداره امور مملکت در ظاهر با بختیار نخست وزیر وقت ولی در باطن برعهده آمریکا بود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: چهار بهمن سال ۵۷ بختیار دستور بسته شدن فرودگاه مهرآباد و اشغال نظامی آن را دارد تا مانع ورود امام خمینی(ره) به کشور شود.
آیت الله خاتمی افزود: شش بهمن همین سال نیز مردم و علمای برجسته در دانشگاه تهران اقدام به تحصن و اعتراض کردند و در نتیجه مقاومت مردم، بختیار شکست خورد و امام خمینی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران ۱۲ بهمن وارد تهران شد.
وی تاکید کرد: علاوه بر تحصن و مقاومت مردم، ملت غیور و مسلمان و علمای شهرهای یزد، اصفهان و شیراز نیز اقدام به تجمع اعتراض آمیز علیه برنامه بختیار کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، ۱۲ بهمن را آغاز پیروزی های افتخار آمیز انقلاب اسلامی ایران بیان کرد و گفت: شش بهمن سال ۶۰ نیز بنا بود دشمن، این انقلاب گرانقدر را با مشکلات جدی مواجه کند که موفق نشد.
آیت الله خاتمی اظهارکرد: دشمنان ایران اسلامی طی سال های ۵۹ و ۶۰ چند جبهه جهت مشکل آفرینی برای انقلاب شکل دادند که یکی از آنها در کردستان و دیگری تحریک قومیت ها در خوزستان بود و هرکدام از این جبهه ها به ترتیب به نام های خلق کرد و خلق عرب بود.
وی ادامه داد: دشمنان سناریویی را تعریف و با این اقدام جبهه جدیدی را در برابر انقلاب اسلامی ایجاد کردند که توانستند به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: چندین گروه نیز با ماهیت کمونیستی با همراهی منافقان در قالب اتحادیه کمونیست های ایران در صدد اشغال شهر مذهبی آمل بودند که با مقاومت های مردم این شهر شکست خوردند و بعد از این تاریخ آمل به شهر هزار سنگر در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسید.
آیت الله خاتمی تاکید کرد: در این مقاومت ها خون بسیاری از جوانان ریخته شد چرا که نگهداری و ماندگاری اسلام نیازمند هزینه است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست