• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۰۴
  • شناسه خبر: 829

نشست خبری مجمع اصول گرایان زنجان برگزار شد

پیام ملت – نخستین نشست خبری اعلام مواضع و برنامه های مجمع اصول گرایان زنجان برگزار شد به گزارش خبرنگار پیام ملت، نخستین نشست خبری اعلام مواضع و برنامه های مجمع اصول گرایان زنجان به میزبانی دفتر خبرگزاری تسنیم زنجان ...

پیام ملت نخستین نشست خبری اعلام مواضع و برنامه های مجمع اصول گرایان زنجان برگزار شد
به گزارش خبرنگار پیام ملت، نخستین نشست خبری اعلام مواضع و برنامه های مجمع اصول گرایان زنجان به میزبانی دفتر خبرگزاری تسنیم زنجان برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام والمسلمین مهدی بیگ محمدی مسئول جبهه متحد اصول گرایان، روح اله صمدی دبیر حزب موتلفه اسلامی و ابراهیم راسخی قائم مقام دبیر جبهه پایداری استان زنجان و جمعی از اصحاب رسانه استان حضور داشتند.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی بیگ محمدی مسئول جبهه متحد اصول گرایان استان زنجان در این نشست با بیان ویژگی های جامعه اسلامی و محوریت قانون اساسی در همه امور کشور تاکید کرد که قانون اساسی مبتنی بر قرآن مجید و سنت و سیره معصومین است.
وی در ادامه از ارائه لیست واحد اصول گرایان در آینده ای نزدیک برای انتخابات خبر داد و به تشریح بندهای منشور اصول گرایان پرداخت.
روح اله صمدی دبیر حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ایام دهه فجر و دستاوردهای نظام در این دوره گفت: رهبر کبیر انقلاب نظام جمهوری اسلامی را طوری مهندسی کرده است که همه امور مهم نظام با دستان توانمند و با اندیشه بصیر مردم رقم می خورد.
ابراهیم راسخی قائم مقام دبیر جبهه پایداری نیز گریزی به اقدامات رهبر کبیر انقلاب زد و عنوان کرد: امام خمینی (ره) از همان روزهای نخست ورود به کشور تکیه بر آرای مردم داشت و آن را دنبال می کرد و از این رو انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که متکی به آرای مردم است.
اعلام رسمی مواضع و برنامه های مجمع اصول گرایان زنجان و رونمایی از منشور همکاری و همگرایی مجمع اصول گرایان از اهداف برگزاری این نشست بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست