• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۰۵
  • شناسه خبر: 862

روح الله بیگی: تندرو‌ها در بین مردم جایگاهی ندارند

پیام ملت – نماینده میاندوآب در مجلس گفت: افراطیون هرگز در بین مردم جایگاهی ندارند. تندرو‌ها معمولا در قالب فهرست رأی می‌آورند و مردم اغفال می‌شوند، ولی بعد از شناسایی دیگر به آنها رأی نمی‌دهند. روح‌الله بیگی ئیلانل ...

پیام ملت نماینده میاندوآب در مجلس گفت: افراطیون هرگز در بین مردم جایگاهی ندارند. تندرو‌ها معمولا در قالب فهرست رأی می‌آورند و مردم اغفال می‌شوند، ولی بعد از شناسایی دیگر به آنها رأی نمی‌دهند.

روح‌الله بیگی ئیلانلو در گفت‌وگو با «وقایع اتفاقیه» درباره انتخابات پیش‌رو گفت: با توجه به فضای موجود معتقدم فضای انتخابات این دوره بسیار پر‌شور‌تر از دوره‌های قبل خواهد بود و حضور حداکثری مدنظر مقام‌معظم‌رهبری پای صندوق‌های رأی محقق خواهد شد؛ زیرا در این انتخابات هم اصلاح‌طلبان و هم اصول‌گرایان حضور پررنگی دارند. نماینده میاندوآب در مجلس گفت: در گذشته فقط یک جریان خاص در انتخابات شرکت می‌کرد و جناح رقیب تمایلی برای حضور در رقابت نداشت، ولی این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مسابقه بین اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان است و قطعا حماسه پرشوری در دو انتخابات خبرگان رهبری و شورای اسلامی خلق خواهد شد.

وی تصریح کرد: حساسیت ویژه‌ای که این دوره برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی وجود دارد، نسبت به گذشته بیشتر است و همین حساسیت این انتخابات را از دوره‌های گذشته متمایز می‌کند. بیگی بیان کرد: در این انتخابات همه طیف‌ها و گرایش‌های سیاسی اعم از تندروهای هر دو جناح و حامیان دولت فعلی و طرفداران محمود احمدی‌نژاد در انتخابات پیش‌روی مجلس با طرحی نو خواهند آمد و تلاش برای رأی‌آوری می‌کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه مردم استقبالی از تندرو‌ها نمی‌کنند و اقبال و گرایشی به آنها نشان نمی‌دهند، گفت: البته بستگی دارد چطور به موضوع نگاه کنیم؛ اینکه نگاه سیاسی و جناحی به افراد داشته باشیم، با نوع نگاه به کارآمدی برخی افراد ازجمله وزرا و فرمانداران توانمند که برای مثال در دولت گذشته کار می‌کردند، متفاوت است. بیگی یادآور شد: برخی چهره‌ها برای همیشه چهره می‌مانند چون عملکردشان مورد تأیید مردم است و کارنامه موفقی دارند، ولی برخی برای چندروز چهره هستند و پس از مطرح‌شدن فروغی چند روزه دارند و محو می‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم با کسی عقد اخوت نبسته‌اند گفت: مردم عاشق چشم و ابروی کسی نیستند، بلکه به افراد مخلص، کارآمد و متعهد علاقه‌مند هستند و رأی می‌دهند. نماینده میاندوآب در مجلس به امکان حضور تندرو‌ها در مجلس اشاره کرد و گفت: معتقدم افراطیون هرگز جایگاهی در بین مردم نداشته و ندارند. گاهی مردم اغفال می‌شوند و به برخی چهره‌های تندرو رأی می‌دهند، ولی بعد از شناسایی دیگر به این افراد اقبال و گرایشی نشان نمی‌دهند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست