• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۱۱
  • شناسه خبر: 937

معاون عمرانی استاندار زنجان : ۴۱۹ پروژه همزمان با دهه فجر در زنجان افتتاح می شود

پیام ملت – معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: همزمان با دهه فجر ۴۱۹ پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۴۷۹ میلیارد تومان افتتاح می شود. به گزارش خبرنگار پیام ملت، جواد رحمتی در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح و آغاز عملیا ...

پیام ملت معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: همزمان با دهه فجر ۴۱۹ پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۴۷۹ میلیارد تومان افتتاح می شود.
به گزارش خبرنگار پیام ملت، جواد رحمتی در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴۷۱ پروژه همزمان با دهه فجر عنوان کرد: از مجموع ۴۷۱ پروژه، عملیات اجرایی ۵۲ پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۶۲.۵ میلیارد تومان آغاز می شود.
وی تصریح کرد: مجموع اعتبارات برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها ۵۴۲ میلیارد تومان است.
معاون عمرانی استاندار زنجان خاطر نشان کرد: از مجموع ۴۷۱ پروژه، ۲۹۹ پروژه مربوط به دستگاه های اجرایی، ۱۵۱ پروژه در حوزه دهیاری ها و ۲۱ پروژه در حوزه شهرداری ها است.
وی از افتتاح ۳۱ طرح سرمایه گذاری همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: از مجموع این طرح ها، ۲۶ طرح کشاورزی و ۵ طرح نیز صنعتی می باشد.
رحمتی ابراز کرد: اعتباری بالغ بر ۱۷۱ میلیارد تومان برای این طرح های سرمایه گذاری هزینه شده است که ۳۶ میلیارد تومان در قالب تسهیلات، ۶۵ میلیارد تومان آورده ریالی سرمایه گذاران و ۲۰ میلیون دلار آورده ارزی سرمایه گذاران بوده است.
وی عنوان کرد: از آنجایی که منابع پروژه های عمرانی استان محدود و جوابگوی پروژه ها نبود، مبحث و طرح پروژه های سرمایه گذاری در پروژه های شهری و دستگاه های اجرایی استان را به راه انداختم.
معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به پروژه های سرمایه گذاری گفت: هم اکنون ۲۱ پروژه را در شهر زنجان برای فراخوان آماده می کنیم و امیدواریم کارهای فراخوان ۶ پروژه از قبیل پروژه مجتمع تجاری گلشهر ، پروژه کارمندان، پارکینگ طبقاتی و پروژه اشراق تا پایان سال انجام شود.
وی اظهار کرد: ارزش این ۲۱ پروژه مجموعا ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده که بیش از ۲.۵ برابر اعتبارات یک ساله شهرداری است که امیدواریم با مشارکت بخش خصوصی بتوانیم اعتبار جذب کنیم و حداکثر تا پایان خرداد ماه سال ۹۵ فراخوانشان انجام شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست