• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۱۲
  • شناسه خبر: 947

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خبر داد ؛ اجرای بیش از ۴ هزار برنامه شاخص به مناسبت دهه فجر در زنجان

پیام ملت – رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده برای دهه فجر گفت: امسال ۴ هزار و ۳۰۰ عنوان برنامه شاخص جهت بهره برداری مردم تدارک دیده شده و تقدیم می شود. سعید حسینی در گفت ...

پیام ملت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده برای دهه فجر گفت: امسال ۴ هزار و ۳۰۰ عنوان برنامه شاخص جهت بهره برداری مردم تدارک دیده شده و تقدیم می شود.
سعید حسینی در گفت و گو با خبر نگار پیام ملت، اظهار کرد: سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی یادآور عظمت ملتی غیور و متدین است که با اندیشه توحیدی، الهی و با شعار الله اکبر و بی نظیر امام خمینی (ره) حکومت ظلم، استبداد و خودکامه تا بن دندان مسلح که حمایت های بی دریغ استکبار جهانی را به یدک می کشید را با مفاهیم والای وحدت، ایثار و شهادت زیر پا گذاشت و زلزله ای در ساختار سیاسی جهان راه انداخت.
وی ابراز کرد: ستاد بزرگداشت دهه فجر استان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اعتقاد راسخ به پاس داشت یاد شهدا، ایثارگران، جانبازان و به ویژه امام خمینی (ره) و تجدید پیمان با رهبر فرزانه امسال با شعار تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایت مداری، هم دلی و هم زبانی دولت و ملت و با رویکرد بصیرت افزایی، امید آفرینی، دشمن شناسی، هم دلی و هم زبانی، خودباوری، مدیریت جهادی و مقاومت اقتصادی و با خط مشی های تبیین و ترویج آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و توجه ویژه به نسل جوان و نوجوان ، محور قرار دادن اندیشه و دیدگاه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، زمینه سازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات، پرهیز جدی با برنامه های مغایر با شئونات اسلامی و تضعیف وحدت ملی و محلی و عدم استفاده از امکانات و طرفیت های دهه فجر در تبلیغ داوطلبان اقدام به تشکیل جلسات ستاد کرده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: ستاد دهه فجر با تشکیل بیش از ۴۰ جلسه در ستاد استان و کمیته های تخصصی و ۸۰ جلسه در کمیته های تخصصی شهرستانی برنامه هایی به مناسبت دهه فجر تدارک دیده است.
وی عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم امسال در این مراسم با حضور و اجرای جوانان و نوجوانان مراسم با شکوه تر و مردمی تر نسبت به سال های گذشته بر پا کنیم.
حسینی خاطر نشان کرد: امروز برنامه نواختن زنگ انقلاب در مدارس و رژه موتور سواران اجرایی می شود و اجرای این برنامه ها در روز ۲۲ بهمن ماه با حضور با شکوه مردم به اوج خواهد رسید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست