• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۱۲
  • شناسه خبر: 952

نماینده ولی فقیه در استان زنجان : ملت بی ریشه زود تسلیم می شود

پیام ملت – نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: بعد از گذشت ۲۷ سال مقام معظم رهبری با همان صلابت امام، هوشیاری، همه جانبه نگری و دشمن شناسی امام ، سکان کشتی انقلاب را با عنایت خداوند در دست دارند که امیدواریم خداوند عمر ...

پیام ملت نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: بعد از گذشت ۲۷ سال مقام معظم رهبری با همان صلابت امام، هوشیاری، همه جانبه نگری و دشمن شناسی امام ، سکان کشتی انقلاب را با عنایت خداوند در دست دارند که امیدواریم خداوند عمر با عزت به ایشان عنایت فرمایند تا ظهور دولت یار، پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانند.
به گزارش خبرنگار پیام ملت، آیت الله علی خاتمی در جمع مسئولان و کارگزاران  استان زنجان  با اشاره به ۲۹شهید انقلاب در راه عزت، سرافرازی، استقلال و سربلندی ایران عزیز است و برای تداوم این فکر و اندیشه و با حضور کارگزاران نظام جمهوری اسلامی و در عرصه های مدیریتی، اجرایی، نظامی، امنیتی، علمی و فرهنگی گرد هم آمدیم تا یادآور شویم که ما سربازان وفادار و کارگزاران خدمت گزار برای مردم و انقلاب شکوهمند اسلامی خواهیم بود.
وی عنوان کرد: ملت هایی که ریشه در تاریخ دارند باید روزهای غرور آفرین تاریخ ملتشان را به خود و نسل های بعدی یادآور شوند چرا که اگر ملتی ریشه و اصالت خود را فراموش کند مورد هجوم دشمنان قرار خواهد گرفت.
امام جمعه زنجان ابراز کرد: ملتی که هویت خود را فراموش نکند ریشه در آب دارد یعنی زنده و سر پا است.
وی با بیان اینکه یکی از توطئه های استعمار گران برای حضور و تسلط در یک کشور ایجاد فاصله بین آن ملت و هویت تاریخی آن ملت است، گفت: ملت بی ریشه زود تسلیم می شود و زود می شکند چون احساس هویت نمی کند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه استعمار کهنه و استعمار جدید هر دو به از بین بردن ریشه ها و اصالت ملت های مستعمره اعتقاد داشتند، بیان کرد: مقام معظم رهبری برای سهولت فهم عموم جامعه، از این مسئله با عنوان تهاجم فرهنگی و جنگ نرم یاد می کنند و این زنگ خطر را به صدا درآورده اند.
وی به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در میان بهت و حیرت همگان و در زمانی که تنها دو قدرت شرق و غرب در دنیا مطرح بودند و حکمرانی می کردند اندیشه و خط سومی با شعار استقلال، کرامت انسانی و نفی سلطه خود را مطرح کرد.
امام جمعه زنجان خاطر نشان کرد: با توجه به اساس شکل گیری انقلاب با رهنمودهای امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی نه شرقی و نه غربی است بلکه پشتوانه فکری انقلاب مردم سالاری دینی می باشد که برگزاری ده ها انتخابات در کشور برجسته ترین جلوه مردم سالاری دینی در کشور است.
وی با اشاره به اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ۵۰ مستشار نظامی نیروهای نظامی کشور را مدیریت می کردند، ابراز کرد: در سال های قبل از وقوع انقلاب ۳۵ مستشار کارمندی ادارات مهم کشور را از قبیل اقتصاد و دارایی و برنامه و بودجه را مدیریت می کردند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان اظهار کرد: دشمن کشنده ترین تحریم ها را پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر ایران تحمیل کرد و بیش از ۳۰ سال در بوق ایران هراسی دمید ولی با استقامت ملت ایران، امروز شاهد تمایل و خواست این کشور ها برای همکاری و عقد قرار داد با ایران هستیم.
وی گفت: دشمن همیشه دشمن است و خوش خیالی می باشد اگر فکر کنیم دشمن از دشمنی خود دست برداشته است.
امام جمعه زنجان به انتخاب شایسته مجلس خبرگان در تعیین مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: پس از تعیین آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر معظم انقلاب سید احمد خمینی فرزند شایسته امام خمینی (ره) فرمودند ما با شما بیعت می کنیم همان طور که با امام بیعت کردیم و به خبرگان فرمودند امام جوان تر شد.
وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری ضمن داشتن امتیاز جوانی امتیاز دیگری نیز داشتند و آن این بود که تربیت شده مکتب امام خمینی(ره) بودند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست