• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۱۶
  • شناسه خبر: 1006

استاندار زنجان : برای احداث پروژه های عمرانی از منابع ملی استفاده شود

پیام ملت – استاندار زنجان  در مراسم بهره برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راهی بناب افزود: مسئولان استان زنجان برای شروع عملیات اجرایی پروژه را اولویت گذاری و برای احداث آن از منابع ملی استفاده کنند. جمشید انصاری ...

پیام ملت – استاندار زنجان  در مراسم بهره برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راهی بناب افزود: مسئولان استان زنجان برای شروع عملیات اجرایی پروژه را اولویت گذاری و برای احداث آن از منابع ملی استفاده کنند.
جمشید انصاری خاطرنشان کرد: استفاده از منابع ملی موجب جذب حجم بیشتری از اعتبارات به استان شده و پروژه ها با سرعت بیشتری به پایان می رسد و مردم نیز سریع تر می توانند از برخی پروژه ها استفاده کنند.
وی گفت: اعتبارات عمرانی این استان در سالجاری حدود ۹۲۰ میلیارد ریال است که اگر تخصیص ۷۰ درصدی انجام شود این رقم ۶۵۰ میلیارد ریال خواهد بود.
انصاری اظهارکرد: امسال فقط در بخش راه و شهرسازی دوهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی تاکید کرد: استفاده از منابع ملی برای پروژه های عمرانی اولین رویکردی است که در استان زنجان همه با جدیت بیشتری به دنبال آن هستیم.
استاندار زنجان گفت: بنابه دلایلی استفاده از منابع ملی کمتر مورد توجه مسئولان استانی قرار می گرفت و عمده فشار بر اعتبارات محدود استانی بود در حالیکه ردیف های مختلفی در اعتبارات ملی داریم که وقتی مراجعه و از آن استفاده شود اعتبار جدیدی به استان جذب می کنیم.
انصاری تاکید کرد: پیگیری نکردن اعتبارات ملی موجب می شود تا پایان یافتن پروژه ای شش تا هفت سال به طول انجامد.
وی با بیان اینکه تقاطع های غیرهمسطح سه راهی نورین و سجاس به ترتیب از سال های ۸۶ و ۸۸ شروع شده است، اظهارکرد: این پروژه ها میراث گذشتگان است که ما آن را جمع می کنیم که در دوران نهضت کلنگ زنی شروع کردند بودند.
استاندار زنجان گفت: در گذشته پیگیری برای منبع ملی به کندی انجام شده و با تعدد پروژه ها نتوانستیم آنها را در زمان معقول به اتمام برسانیم.
انصاری تاکید کرد: با تامین منابع مالی هر پروژه باید دو ساله به پایان برسد، به جای اینکه یک پروژه شش ساله تمام شود در مدت شش سال سه پروژه به بهره برداری می رسد.
وی افزود: سالانه در این استان تعدادی پروژه متناسب با پیشرفت فیزیکی اولویت بندی و مشخص می کنیم در شش سال سه پروژه به پایان می رسد.
استاندار زنجان گفت: با این اقدام در عرض چند سال پروژه های مهم این استان را در بخش زیربنایی سر و سامان می دهیم.
انصاری خاطرنشان کرد: به برکت ایام مبارک دهه فجر و سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران این توفیق را داریم که در یکی از پروژه ها از مجموعه تلاش های مسئولان در راه و شهرسازی استان در احداث زیرساخت های ارتباطی بهره برداری به صورت یک جا شروع شود.
وی از نظام فنی و اجرایی استان زنجان در بهره برداری و شرکت های پیمانکاری که برای همراهی دولت فعال اند و فعالیت ها را بیشتر از تعهدات خود به پیش می برند از جمله همه مسئولان در راه و شهرسازی استان قدردانی کرد.

منبع : ایرنا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست