• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۱۷
  • شناسه خبر: 1025

کاظمی: ۵۳۲ پروژه شرکت توزیع نیروی برق زنجان، افتتاح شد

پیام ملت– مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر ۵۳۲ پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در قالب ۸۹ طرح بزرگ با صرف اعتباری بیش از ۱۰۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. به گزارش خبرنگا ...

پیام ملت مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر ۵۳۲ پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در قالب ۸۹ طرح بزرگ با صرف اعتباری بیش از ۱۰۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار پیام ملت، عادل کاظمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع ۸۹ طرح بزرگ در استان، تعداد ۶۲ پروژه با صرف اعتباری بیش از ۷۳ میلیارد ریال مربوط به شهر زنجان و نواحی است.
وی با اشاره به اینکه تعداد ۱۰ پروژه با صرف اعتباری بیش از ۱۱ میلیارد ریال مربوط به شهرستان خدابنده می باشد، تصریح کرد: تعداد ۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به شهرستان خرمدره و تعداد ۱۰ پروژه با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال به شهرستان ابهر اختصاص یافته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خاطر نشان کرد: با به بهره برداری رسیدن این پروژه ها قابلیت اطمینان قریب به ۱۳ هزار و ۵۰۰ کیلو متر شبکه توزیع برق در سطح استان زنجان ارتقاء یافته است.
وی با اشاره به برجسته ترین طرح های افتتاح شده، گفت: پروژه تامین برق شهرک صنعتی انگوران یکی از پروژه های بزرگ استان بود که پست فوق توزیع موبایل در منطقه انگوران مسقر شد و در ۳ فاز، احداث خطوط فشار متوسط از محل استقرار خطوط موبایل ۶۳ کیلو ولت تا ورودی شهرک صنعتی را که دو مداره بود و بیش از ۱۶ کیلوتر شبکه را شامل می شد، اجرایی شد.
کاظمی با بیان اینکه ۲ فاز از ۳ فاز پروژه اجرا شده است، بیان کرد: ارزش ریالی این پروژه ۱.۵ میلیارد تومان می باشد و ارزش ریالی فازهای اجرا شده یک میلیارد تومان است که با اجرای آن توانستیم حدود ۱۰ مگا وات توان را برای شهرک صنعتی انگوران منتقل کنیم تا سرمایه گذاران جدیدی که اقدام به احداث واحدهای جدید می کنند از نظر نیروی برق مشکلی نداشته باشند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به اینکه استقرار پست ۶۳ کیلو ولت شهرک صنعتی نوآوران از جمله طرح های شاخص افتتاح شده است، گفت: در بخش توزیع، خروجی های جدیدی از این پس خارج کردیم و توانستیم یک بخشی از ظرفیت جدید را برای شهرک صنعتی سنگ شهر ایجاد کنیم.
وی تصریح کرد: قبل از استقرار این پست فوق توزیع، بار شهرک صنعتی نوآوران از شهرک صنعتی سنگ شهر انتقال پیدا می کرد و حدود ۱۰ کیلومتر شبکه گذاری شده بود که هم طولانی بود و هم محدودیت هایی در سنگ شهر داشتیم و نمی توانستیم تقاضاهای جدید را پاسخ دهیم که با اسقرار این پست جدید انتقال بار معکوس شد و نه تنها شهرک صنعتی نوآوران و ناجی تغذیه شدند بخشی از بار هم به شهرک صنعتی سنگ شهر منتقل شد و ۵ واحد صنعتی بزرگ در سنگ شهر که ۱۰ مگا بایت نیاز جدید به برق داشتند به این طریق تامین شد.
کاظمی اظهار کرد: پروژه سایت کارگاهی در فاز F و G به ارزش ۲.۷ میلیارد تومان با همکاری شهرداری در مراحل پایانی کار است که با استقرار ترانس ها در محل که واحدهای صنعتی بتوانند کارشان را انجام دهند به اتمام می رسد و ارزش کار اجرا شده تا به امروز ۱.۸ میلیارد تومان است که امیدواریم فاز پایانی این پروژه به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان با همکاری شهرداری اجرا شود.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۴، پروژه هایی به ارزش ۵۴ میلیارد تومان در دست اجرا داشته ایم، عنوان کرد: ارزش ریالی پروژه های به اتمام رسیده ازابتدای سال تا کنون ۳۰ میلیارد تومان است که تا پایان سال، بخش عمده ای از پروژه های پیش بینی شده به بهره برداری می رسد و بخش کوچکی از پروژه ها نیز نهایتا در اوایل سال آتی خاتمه می یابد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست