• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۲۱
  • شناسه خبر: 1106

امیدی خبر داد: کاهش تعرفه عوارض و بهای خدمات شهری در سال ۹۵

پیام ملت – رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مبنای تدوین تعرفه ها و بودجه شورای شهر است، گفت: تعرفه عوارض و بهای خدمات شهری شهرداری زنجان در سال ۹۵ با کاهش همراه است. سعید امیدی در گفت و گو ب ...

پیام ملت رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مبنای تدوین تعرفه ها و بودجه شورای شهر است، گفت: تعرفه عوارض و بهای خدمات شهری شهرداری زنجان در سال ۹۵ با کاهش همراه است.
سعید امیدی در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت با بیان اینکه مسائل فرهنگی و هنری در اولویت کاری شورای شهر می باشد، تصریح کرد: تصویب کاهش تعرفه ‌های سال آینده با هدف تعامل شورا با شهروندان صورت گرفته است.
وی اظهار کرد: اصلاحات صورت گرفته در تعرفه‌ های صدور پروانه‌ های ساختمانی با هدف کمک به افزایش ساخت و سازها و اصلاح فرمول‌ های موجود بوده است که با این اصلاحات تعرفه‌ ها ساده سازی و شفاف سازی می ‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خاطر نشان کرد: در راستای احداث و بهره برداری از سایت کارگاهی اقدامات حمایتی از اصناف از قبیل کاهش قابل توجه در تعرفه‌ های عوارض و پروانه ساختمانی انجام شده است.
وی با بیان اینکه فرمول های محاسباتی بخش عوارض سال آینده، ساده‌ سازی و در سایت شهرداری قرار گرفته است، گفت: برنامه ریزی ها برای تشکیل اتوماسیون های شهری انجام گرفته است و بر طبق این تصمیم گیری ها حرکت شهرداری زنجان به سمت تحقق شهر الکترونیکی است.
امیدی ابراز کرد: پرهیز از تشکیل پرونده‌ های مکرر برای یک ملک از تصمیمات مهم اخذ شده در شورا می باشد که کمک قابل توجهی به کاهش مشکلات ناشی از این مسئله خواهد کرد.
وی عنوان کرد: شهر زنجان با وجود غار بسیار زیبای کتله خور، بزرگ ترین بازار سر پوشیده کشور، بزرگ ترین گنبد آجری جهان و غیره پتانسیل بالای در بخش گردشگری دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به عملکرد شورا اظهار کرد: این شورا با دارا بودن هشت کمیسیون، ۳۵ جلسه رسمی تشکیل داده و لوایح ارائه شده را مصوب کرده است.
وی به تشکیل۲۱۰ جلسه، کمیسیون‌ های هشت گانه شورا اشاره کرد و گفت: از جمله اقدامات شاخص شورای چهارم در ۶ ماهه نخست سال جاری، تشکیل جلسات در بازه زمانی مشخص شده و انتشار علنی بودجه عمومی شهرداری زنجان بوده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست