• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۲۲
  • شناسه خبر: 1124

صحنه انتخابات باید پیام وحدت به جهانیان صادر کند

پیام ملت – رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز را پیش رو داریم، صحنه انتخابات نیز مانند صحنه راهپیمایی امروز باید پیام انسجام وحدت را به جهانیان صادر کند چرا که انتخابات شور و شعور سیاسی جامعه را ...

پیام ملت رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز را پیش رو داریم، صحنه انتخابات نیز مانند صحنه راهپیمایی امروز باید پیام انسجام وحدت را به جهانیان صادر کند چرا که انتخابات شور و شعور سیاسی جامعه را نشان می دهد.
وی بیان کرد: از انتخابات به هیچ وجه نباید بوی تفرقه بیاید چرا که دشمنان و ابر قدرت ها خیر ایران و منطقه را نمی خواهند و در میان این منطقه نا امن این ایران است که امنیت کامل دارد.
به گزارش پیام ملت ، محمد نهاوندیان در جمع راهپیمایان زنجانی عنوان کرد: پیام انقلاب ما چه در ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ و چه در ۲۲ بهمن ماه سال ۹۴ جز این سخن کلامی که می گوید یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینین پرچمی نیست.
وی با اشاره به اینکه قیام مردم در ۲۲ بهمن سال ۵۷ برای احیای عزت کشور بود تصریح کرد: این انبوه جمعیت از نسل های جوانان و نوجوانان تا کهن سالان با گذشت ۳۷ سال از انقلاب به خیابان ها آمدند که بگویند ما بر همان عزم، اراده برای احیای عزت این ملت و برای قیام در مقابل تحمیل و تحقیر بر همان عهد و پیمان سرفرازانه استوار هستیم.
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: پرچم انقلاب امروز بر دوش نسل دوم و نسل سوم انقلاب است همان طراوت و شادابی که در سال ۵۷ بود امروز هم همان شعارها جذابیت دارند، علت حضور مردم پس این همه سال این است که جوان امروز نیز همانند نسل انقلاب استقلال را دوست دارد، آزادی را ارج می نهد، جمهوریت را حراست می کند و برای انقلاب جان می دهد لذا شعار امروز ما نیز همان شعار سال ۵۷ یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.
وی خاطر نشان کرد: در طول این ۳۷ سال هم اگر چه کارنامه شرف و عزت این ملت پر از نقطه های درخشان است و در حوزه های مختلف از قبیل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نیز کارنامه پر افتخاری دارد اما اگر بخواهیم کارنامه این ۳۷ سال را در یک کلمه خلاصه کنیم، این کلمه عزت و سرافرازی می باشد.
نهاوندیان ابراز کرد: در گام نخست انقلاب در واقع قیام علیه تحمیل استبداد بود که پیروز شدیم و در مرحله دوم خواستند جنگ را بر ما تحمیل کنند که ملت یکه و تنها ایستادگی کرد و پیروز شد و این جنگ هم نتوانست اراده ملت را بشکند و در مرحله بعد خواستند تحریم را تحمیل کنند ولی ملت با صبوری و بردباری در مقابل تحریم های تحمیلی ایستادگی کرد و پیروز شد و امروز سرفرازانه مردم افتخار می کنند که بعد از ۱۲ سال دشمن نتوانست برنامه هسته ای کشور را متوقف کند.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری دیانت و صداقت تیم مذاکره کننده را مورد تایید قرار داده اند، گفت: پس از موفقیت در مذاکرات اخیر دشمن فهمید که تحمیل تحریم هم آنها را به مقصود نمی رساند.
رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به شهید مجید شهریاری شهید هسته ای استان زنجان، اظهار کرد: شهید شهریاری پرچم افتخار و عزت برنامه هسته ای کشور بود و ما توانستیم با رسیدن به برجام هم برنامه هسته ای را حفظ کنیم بلکه توانست همه قطعنامه های ظالمانه شورای امنیت و شورای حکام را لغو کند وتحریم ها را بشکند.
وی تصریح کرد: ما باید به اهداف چشم انداز ۲۰ ساله که مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند برسیم اما این مهم جز با انسجام، وحدت، همدلی و مشارکت حداکثری محقق نمی شود، امروز همه دنیا چشم به ایران اسلامی دوخته اند و یکبار دیگر
نهاوندیان عنوان کرد: امروز در ۲۲ بهمن سال ۹۴ باید مردانه به مقام معظم رهبری اعلام کنیم که این مسیر اقتصاد مقاومتی که ترسیم نموده اید به همت مردم و به برکت الهی ان شاء الله خواهد رسید.
وی خاطر نشان کرد: این در شان ملت سرفراز ایران نیست که حتی یک جوان بیکار در سراسر این سرزمین باشد، امروز روز عزم است برای اینکه چنان فضای سرمایه گذاری را در اقتصاد کشور گسترش دهیم که سرمایه گذاران داخلی و خارجی از همه جا رو به سوی ایران کنند چرا که امن ترین کشور در منطقه ایران است و مناسب ترین فرهنگ برای رشد و توسعه فرهنگ ایرانی می باشد که برای رسیدن به این مهم عزم ملی، مشارکت حداکثری، حضور جوانان پر ابتکار و سرمایه گذاران دلسوز نسبت به ایران را می خواهد که باید این فضا را ایجاد کنیم.
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دولت به اولین وظیفه خود که ایجاد آرامش و ثبات در فضای اقتصادی بود عمل کرد به طوری که نگاه ها به بازار بورس و سرمایه هم اکنون مثبت شده تورم قدری کنترل شده و دولت همچنین ثبات را ایجاد کرد که مقدمه رشد پایدار باشد.
وی با بیان اینکه در اقتصاد نیز بدون حضور مردم نمی توانیم به اهداف خود برسیم، اظهار کرد: استان زنجان طرفیت و پتانسیل بالایی دارد و قدم های خوبی نیز برای تبدیل آن به یک مرکز حمل و نقل و ارتباطی، گاز رسانی به روستا ها برداشته شده است
نهاوندیان ابراز کرد: امسال با وجود سرمای شدید هیچ گزارشی از قطعی گاز و کاهش فشار گاز در هیچ نقطه کشور دریافت نشده است.
وی تصریح کرد: دولت باید محوریت مردم در اقتصاد را بپذیرد و این سیاست قطعی دولت است.
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: پس از توافق برجام ده ها و صد ها هیئت تجاری مقصد خود را ایران قرار داده اند و این نشان عزت ملت ایران می باشد.

از برجام ۱ عبور کردیم و بایستی برجام ۲ را آغاز کنیم
وی خاطر نشان کرد: همچنان که ریاست جمهوری اعلام کردند ما از برجام ۱ (برنامه جامع اقدام مشترک با ۱+۵) عبور کرده ایم و الان باید برجام ۲ را آغاز کنیم، برجام ۲ مخفف برنامه جامع اقدام مشترک ملی است.
نهاوندیان با اشاره به اینکه امروز فصل جدید عزت و برکت اقتصادی پیش روی ما است، گفت: آن عزت سیاسی را که همیشه داشته ایم و با خون شهدا حراست کرده ایم باید در حوزه اقتصادی نیز تجلی کند.
رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار کرد: ما باید با نشان دادن وحدت و انسجام خود هر گونه گمان توطئه افکنی را از دشمنان بگیریم.
وی گفت: دشمنان باید بفهمند که ایجاد توطئه و تفرقه در مقابل این ملت به هیچ جایی نمی رسد.
نهاوندیان ابراز کرد: با حضور در انتخابات به تروریست ها، داعش ملعون و حامیانشان اعلام می کنیم که این ملت ملت صلح و در عین حال ملت عدل و رشد است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست