• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۲۵
  • شناسه خبر: 1132

حیدری خبر داد: اخذ مجوز چاپ کتاب شعر استاد حاج ولی الله کلامی

پیام ملت –  مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری استان زنجان از تدوین و اخذ مجوز چاپ کتاب شعر استاد حاج ولی الله کلامی فرد به همت واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان زنجان خبر داد. رهبر حیدری در گفت و گو با خبرنگار پیا ...

پیام ملت  مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری استان زنجان از تدوین و اخذ مجوز چاپ کتاب شعر استاد حاج ولی الله کلامی فرد به همت واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان زنجان خبر داد.

رهبر حیدری در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت اظهار کرد: این کتاب شعر، مجموعه اشعار استاد حاج ولی الله کلامی فرد با مضامین انقلابی است که جهت اخذ مجوز چاپ به حوزه هنری مرکز ارسال گردیده بود.

حیدری ابراز کرد: مجموعه اشعار استاد حاج ولی الله کلامی فرد، شعرهای سروده شده سال های ۱۳۵۷ تا ۱۳۹۴ می باشد که در قالب غزل و مثنوی سروده شده است.

مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری استان زنجان، گفت: قرار است چاپ و نشر این کتاب پس از تدوین و اخذ مجوز توسط انتشارات سوره مهر انجام پذیرد.

وی هدف از چاپ و انتشار کتاب‎ شعر استاد حاج ولی الله کلامی فرد را حمایت از ظرفیت های معنوی شاعران استان دانست و تصریح کرد: نشر و گسترش شعر فاخر و متعالی با مضامین آئینی و انقلابی از دیگر اهداف چاپ این کتاب‎ ها به شمار می ‏رود.

حیدری، کتاب‎ های فیروزه خاتم، همسایه‎ ای در ماه، یک ربع به یک، راه را برداشت و یک نیم روز را از دیگر کتاب های شعر چاپ شده توسط حوزه هنری استان زنجان عنوان کرد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست