• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۲۷
  • شناسه خبر: 1170

نامزد مجلس خبرگان در زنجان : اصل شرکت در انتخابات مهم است/ در هر شرایط تابع رهبری هستم

پیام ملت – نامزد پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان زنجان گفت: به اعتقاد بنده اصل شرکت در انتخابات چه انتخابات مجلس شورای اسلامی و چه مجلس خبرگان مهم تر از شرکت در راهپیمایی است چرا که در راهپیمایی آمار تقریبی ...

پیام ملت نامزد پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان زنجان گفت: به اعتقاد بنده اصل شرکت در انتخابات چه انتخابات مجلس شورای اسلامی و چه مجلس خبرگان مهم تر از شرکت در راهپیمایی است چرا که در راهپیمایی آمار تقریبی از شرکت کنندگان ارائه می شود و این در حالی است که در رای گیری آمار دقیق از تعداد شرکت کنندگان بدست می آید و از این جهت دشمنان بیشتر مورد توجه قرار می دهند و حساب می برند.

به گزارش پیام ملت، آیت الله محمد اسماعیل نوری زنجانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان عنوان کرد: مجلس خبرگان از این جهت اهمیت دارد که پایه جمهوری اسلامی ایران ولایت فقیه است که خود این ولایت ادامه ولایت خداوند متعال و پیامبران است و با توجه به تعبیر امام خمینی(ره) که فرمودند مجلس خبرگان تقویت رهبری است،  مجلس خبرگان اهمیت می یابد.

وی اظهار کرد: شرکت در انتخابات همیشه و در هر زمان تیری در چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد و هرچه شرکت در انتخابات پر رنگ تر باشد به همان اندازه دشمنان داخلی و خارجی را مایوس خواهد کرد.

نامزد پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان زنجان ابراز کرد: مسئله رهبری مسئله ساده ای نیست و باید به دور از هیجانات و احساسات باشد از این جهت بیشتر شرکت کنندگان در سنین بالای ۴۰ سال هستند تا به دور از احساسات تصمیم گیری کنند ولی این دلیلی نیست تا جوانان لایق و با تجربه کافی در این امر حضور نیابند.

آیت الله نوری تصریح کرد:  وابستگی به هیچ گروه و یا حزبی ندارم و اگر نام بنده در لیست برخی از این احزاب دیده می شود کاملا برداشت شخصی آنها بوده است.

نامزد پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان زنجان گفت: محوریت با رهبری است و هر خطی که از خط رهبری زاویه بگیرد مورد قبول بنده نیست و اگر به مجلس خبرگان راه یابم صد در صد در خط ولایت خواهم بود.

وی خاطر نشان کرد:وجود صف بندی های سیاسی در آستانه انتخابات خوب است و تنور انتخابات را گرم می کند به شرطی که تفرقه ایجاد نکند و سبب بروز بد اخلاقی های انتخاباتی نشود.

آیت الله نوری اظهار کرد: در هر شرایط تابع رهبری هستم حتی اگر در موارد تخصصی نظراتم همسو با رهبری نباشد بی چون و چرا می پذیرم  و در زمان حال و آینده تابع رهبری خواهم بود.

قابل ذکر می باشد که آیت الله حاج محمد اسماعیل نوری زنجانی متولد سال ۱۳۲۹ شمسی در یکی از روستاهای زنجان است که در سال ۱۳۵۴ پس از قبولی در امتحانات پایانی دروس سطح حوزه علمیه قم شروع به آموختن دروس خارج نمودند.

ایشان سابقه تدریس در حوزه علمیه، مرکز تربیت معلم و دانشگاه های زنجان را دارند و به نویسندگی و تالیف کتاب نیز مشغول می باشد که از جمله آنها وظایف اخلاقی معلم و شاگرد با همکاری حاج شیخ جعفر وفا، اذان شعار اسلام، آشنایی اجمالی با فقه، موسیقی و غنا از دیدگاه اسلام و ادوار تحول فقه شیعه است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست