• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۱-۰۲
  • شناسه خبر: 1459

انفجار در زنجان سه نفر را کشت

پیام ملت – مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: انفجار ناشی از نشت گاز در یک خوار و بار فروشی، سه کشته و هفت مصدوم بر جا گذاشت. به گزارش ...

پیام ملت مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: انفجار ناشی از نشت گاز در یک خوار و بار فروشی، سه کشته و هفت مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش ایرنا، جواد مرادی افزود: این حادثه نزدیک ساعت ۲۲ شب یکشنبه در روستای چورزق واقع در جاده زنجان – بیجار رخ داد.

وی با بیان اینکه این حادثه در یک خوار و بار فروشی اتفاق افتاده است، یادآورشد: شدت انفجار به حدی بود که سه نفر از حاضران در این خوار و بار فروشی دچار سوختگی شدید شده و در دم فوت می کنند به طوری که چهره آنان، قابل شناسایی نبود.

مرادی اظهار کرد: چهار دستگاه خودروی آمبولانس از اورژانس مرکزی و پایگاه های فاتح، پاپایی و زرین رود به محل اعزام شدند و پس از اقدامات پیش بیمارستانی، هفت مصدوم این حادثه را به منظور مداوا و درمان به بیمارستان آیت الله موسوی منتقل کردند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: همه مصدومان مرد و دارای سنین ۱۷ تا ۳۰ سال بوده اند. وی خاطر نشان کرد: به احتمال زیاد، انفجار ناشی از نشت گاز کپسول بوده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست