• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۱-۱۰
  • شناسه خبر: 1525

شهردار میاندوآب مطرح کرد ؛ سیاسیون بی فرهنگ و عاطفه !

پیام ملت – شهردار میاندوآب در گفت و گو یی در پاسخ به سوالی در رابطه با شایعات موجود در سطح شهر درباره روز انتخابات و موضوع دستگیری و هلی کوپتر، اظهار کرد: بنده در روز انتخابات در کنار فرماندار و اعضای شورای تامین ب ...

پیام ملت شهردار میاندوآب در گفت و گو یی در پاسخ به سوالی در رابطه با شایعات موجود در سطح شهر درباره روز انتخابات و موضوع دستگیری و هلی کوپتر، اظهار کرد: بنده در روز انتخابات در کنار فرماندار و اعضای شورای تامین بودم و همه شایعات را تکذیب می کنم.

عبدالله عبد اللهی با بیان اینکه متاسفانه این شایعات و موارد مطرح شده از سوی مدعیان مطرح می شود، افزود: این شایعات بیشتر از آنکه حقیقت داشته باشد به جوک و آرزو شبیه است که از سوی برخی سیاسیون بی فرهنگ و بی عاطفه عنوان شده است.

وی با تکذیب همه شایعات موجود در سطح شهر، گفت: بنده به عنوان شهردار میاندوآب از حضور گسترده مردم در انتخابات که مشت محکمی بر دهان دشمنان بود، تقدیر و تشکر می کنم.

عبداللهی با تاکید بر اینکه ای کاش سیاست ما در فضای انتخابات، اخلاقی تر از این باشد، تصریح کرد: این شایعات که از سوی مدعیان سیاست مدار و بی فرهنگ مطرح شده است، هیچ سنخیتی با اخلاق ندارد.

شهردار میاندوآب اظهار کرد: باید به مخالفان فضای آرام انتخابات و آرامش در میاندوآب باید گفت که اگر خواب دیده اند، خیر باشد و بهتر است دست از رویاپردازی و مطرح کردن آمال و آرزوهای خود در قالب شایعه و بی اخلاقی دست بردارند.

پیش از این نیز  فرماندار میاندوآب هم در گفت و گو با زرین خبر با بیان اینکه تمامی فعالیت ها رصد شده و با شایعه پرداران برخورد می شود، تصریح کرد: هرکس به شایعات و جوسازی ها دامن بزند باید پاسخگو باشد.

فرماندار میاندوآب هم چنین با اشاره به اینکه وزارت کشور، امنیت انتخابات را به نیروی انتظامی واگذار کرده بود، اظهار کرد: سرکشی فرماندهی نیروی انتظامی استان ا‌ز شهرستان ها نیز امری طبیعی بود و موارد مطرح شده مرتبط با این حضور مبنی بر دستگیری افراد نیز شایعه بوده و صحت ندارد.

منبع : قوشاچای

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست