• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۱-۱۳
  • شناسه خبر: 1522

انتقاد از برخورد غیرقانونی حراست بیمارستان تکاب / ضبط مکالمات پرستاران

پیام ملت – قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور، نسبت به رفتار غیراخلاقی و غیرقانونی حراست بیمارستان شهرستان تکاب با نماینده نظام پرستاری به شدت انتقاد کرد. به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملت به نقل از سازم ...

پیام ملت قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور، نسبت به رفتار غیراخلاقی و غیرقانونی حراست بیمارستان شهرستان تکاب با نماینده نظام پرستاری به شدت انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملت به نقل از سازمان نظام پرستاری، محمد شریفی مقدم، به جلوگیری از دیدار عضو شورای عالی نظام پرستاری از بیمارستان تکاب اشاره کرد و افزود: به دنبال اعتراضات کارکنان پرستاری بیمارستان تکاب، آقای نصیری به نمایندگی از طرف رئیس کل سازمان نظام پرستاری، قصد سرکشی به وضعیت پرستاران بیمارستان شهرستان تکاب، به این مرکز درمانی رفته بود.

2

وی با بیان این مطلب که حراست بیمارستان اجازه جلوگیری از حضور نماینده سازمان نظام پرستاری را ندارد، گفت: اعضای شورای عالی به عنوان نمایندگان منتخب پرستاران و جهت بررسی وضعیت پرستاری  در هر زمانی می توانند به مراکز درمانی مراجعه نمایند و با پرستاران دیدار داشته باشند و این در حالی بوده که عضو شورای عالی در تماس تلفنی با رئیس بیمارستان تکاب، موضوع حضورش در بیمارستان را اطلاع داده و رئیس بیمارستان نیز موافقت کرده بود ایشان حضوری با پرستاران گفتگویی داشته باشد.

شریفی مقدم با اشاره به موضوع اعتراض و تجمع چندی قبل پرستاران بیمارستان تکاب، افزود: پرستاران این بیمارستان قبل از سال نو، به دلیل پرداخت نشدن مطالبات شان، تجمع کرده بودند ولی تاکنون پاسخ قانع کننده ای از سوی مسئولان بیمارستان دریافت نکرده اند. به همین دلیل، رئیس کل سازمان نظام پرستاری به رئیس کمیسیون حقوقی شورای عالی نظام پرستاری ماموریت داد ضمن حضور در بیمارستان تکاب، گزارشی از وضعیت پرستاری در این بیمارستان تهیه کند.

قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور با انتقاد شدید از رفتار غیر اخلاقی و غیرقانونی حراست بیمارستان با نماینده سازمان نظام پرستاری، گفت: متاسفانه حراست این بیمارستان، مکالمات پرستاران را ضبط می کند و به عنوان سند نگه می دارد.

شریفی مقدم با انتقاد از وعده های تو خالی  مبنی بر جذب پرستاران بیکار، اظهارداشت: در بیمارستان تکاب ۵ پرستار طرحی را عدم نیاز زده اند در حالیکه بیمارستان به شدت دچار کمبود پرستار است.

وی همچنین با اشاره به گزارش های نظام پرستاری شهرستان تکاب، گفت: برای ۲۲ تخت بیمارستان تکاب تنها ۴ کارشناس پرستاری وجود دارد و برای رفع کمبود نیرو، از تیم های بهیاری استفاده می کنند. در حالی که با جذب پرستاران طرحی داوطلب مخالفت می کنند.

شریفی مقدم با اشاره به تبعیض هایی که متوجه پرستاران است، تاکید کرد: اگر قرار باشد پرستاران در بیمارستان با نمایندگان خودشان نتوانند حرف شان را بزنند، پس بعد از این میادین شهرها را برای دیدار با پرستاران انتخاب خواهیم کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست