• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۱-۱۸
  • شناسه خبر: 1581

رجائی:شورای فرهنگی،شورای سیاستگذاری فعالیت های فرهنگی دانشگاههاست

پیام ملت – رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت : شورای فرهنگی واحدهای مراکز استان به مثابه شورای سیاستگذاری برنامه ها و فعالیت های واحد های دانشگاهی بوده و بر فعالیت هاو برنامه ریزی های فرهنگی واحد ها و مراکز ...

پیام ملت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت : شورای فرهنگی واحدهای مراکز استان به مثابه شورای سیاستگذاری برنامه ها و فعالیت های واحد های دانشگاهی بوده و بر فعالیت هاو برنامه ریزی های فرهنگی واحد ها و مراکز دانشگاهی استان اثرگذاری دارد .1

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان ، دکتر یداله رجائی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان « اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل » از سوی رهبر معظم انقلاب افزود : برای نیل به اهداف کلان نظام در عرصه تولید و اشتغال و شعار سال نیاز به تلاش بیش از پیش وجود دارد و شعار سال از ضروریات زندگی مادی و معنوی کشور است .

وی اضافه کرد : با توجه به نگرش و بینش عمیق مقام معظم رهبری و آینده نگری ایشان با توجه به مصالح و منافع دراز مدت و کوتاه مدت کشور سال جدید را با عنوان « اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل » نامگذاری کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان تصریح کرد : شورای فرهنگی با توجه به نقش و جایگاه و تاثیرگذاری در روند کلان فرهنگی واحدهای دانشگاهی نیازمند بازنگری و ارزیابی از فعالیت ها و چشم اندازهای برای دست یافتن به اهداف و افق های فرهنگی کشور و هنجارها و ارزش های جامعه می باشد .

وی مهمترین رویکرد فرهنگی واحد زنجان در سال جدید را « ترویج و تعمیق ارزش های دینی » عنوان کرد و گفت : برنامه ها و شعارهای فرهنگی سال جاری بر مبنا و اساس « ترویج و تعمیق ارزش های دینی » بوده و اهتمام مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان بر این اصل استوار می باشد .

رجائی گفت : با توجه به دستورات مکرر و مؤکد جناب آقای دکتر میرزاده و دستور العمل های سازمان مرکزی تکریم و تعظیم خانواده های معظم شهدای انقلاب اسلامی ، دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم (ع) از سیاست ها و راهبردهای فرهنگی مجموعه دانشگاه بوده و تکریم ارباب رجوع مخصوصا دانشجویان ، اجرای طرح های ماندگار فرهنگی ، تکمیل مساجد و یادمانهای شهدای گمنام از اولویت های حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در سال جاری خواهد بود . وی در پایان از برگزاری مراسم یادمان و گرامی داشت سالگرد خاکسپاری  دوشهید گمنام واحد زنجان در ۲۵ فروردین خبر داد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست