• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۱-۲۰
  • شناسه خبر: 1601

استاندار زنجان : اقتصاد مقاومتی عمل می خواهد نه کار های نمایشی

پیام ملت – استاندار زنجان با اشاره به اینکه به دنبال کارهای نمایشی در استان نباشیم، گفت:مدیران باید با سرعت عمل بیشتری در تحقق شعار سال وارد کار شوند. جمشید انصاری در اولین جلسه شورای اداری استان، انتخابات هفتم اسف ...

پیام ملت استاندار زنجان با اشاره به اینکه به دنبال کارهای نمایشی در استان نباشیم، گفت:مدیران باید با سرعت عمل بیشتری در تحقق شعار سال وارد کار شوند.

جمشید انصاری در اولین جلسه شورای اداری استان، انتخابات هفتم اسفندماه را بزرگ‌ترین حادثه طی سال گذشته عنوان کرد و گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی در سطح استان و کشور بزرگ‌ترین واقعه سیاسی بود.

وی حضور مردم استان زنجان در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را ۶۷ درصد اعلام کرد و گفت: حضور حداکثری  مردم استان  زنجان شکل‌گیری مجلسی مقتدر و توانمند را رقم زد.

استاندار زنجان گفت: در سه حوزه انتخابیه استان انتخابات به دور دوم کشیده شده و باید در ۱۰ اردیبهشت‌ماه هم شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

انصاری تأکید کرد: ملت ایران دارای بینش و آگاهی خوبی هستند و  امروزه مردم با دسترسی به اطلاعات از فضای مجازی برای شناخت کاندیداها، معمولاً توجه زیادی به تبلیغات خیابانی و کف خیابانی ندارند.

وی به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ستون فقرات اقتصاد مقاومتی تولید داخلی است و برای رونق تولید داخلی باید همه دستگاه‌های اجرایی با تعامل بر تحقق شعار سال تلاش کنند.

استاندار زنجان بابیان اینکه اگر اقتصاد مقاومتی محقق شود بیکاری رفع می‌شود و اقتصاد رونق پیدا می‌کند تصریح کرد: امسال دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، با جدیت وارد عمل می‌شوند.

انصاری افزود:  در بحث اجرای ۲۵۰ برنامه کاری که در حوزه اقتصاد پیش‌بینی شده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی استفاده خواهد شد و در تحقق  و اجرای این برنامه‌ها از دستگاه‌های اجتماعی و فرهنگی هم استفاده می‌شود.

استاندار زنجان بابیان اینکه  مدیران باید با سرعت عمل بیشتری در تحقق شعار سال وارد کار شوند افزود: باید رسانه‌ها و صداوسیما هم هرکدام به توجه به حیطه کاری خود در تحقق اقتصاد مقاومتی همکاری لازم را داشته باشند.

انصاری گفت: طی چند سال گذشته مقام معظم رهبری تأکید ویژه‌ای بر تحقق اقتصاد مقاومتی و شکوفایی حوزه‌های اقتصادی کشور داشته‌اند و در این راستا در زنجان نیز ستاد راهبردی اقتصاد استان شکل‌گرفته است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه به دنبال کارهای نمایشی در استان نباشیم، گفت: برای توسعه کاری همایش مهم است ولی باید با جدیت و مدیریت وارد کار شد.

انصاری بابیان اینکه برای حضور مردم نیاز به‌کار فرهنگی است افزود: باید در استان سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عملی شود و برای توسعه اقتصاد ملی تلاش کرد.

منبع : مهر

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست