• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۲-۱۲
  • شناسه خبر: 1700

معاون سیاسی استاندار زنجان : مشارکت ۳۸ درصدی مردم زنجان در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم

پیام ملت– معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: مردم استان زنجان در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۸ درصد مشارکت داشته اند. حمید رضا شهبازی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به رقابت ۸ کاندیدای مجلس شور ...

پیام ملت معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: مردم استان زنجان در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۸ درصد مشارکت داشته اند.
حمید رضا شهبازی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به رقابت ۸ کاندیدای مجلس شورای اسلامی در دور دوم انتخابات از استان زنجان برایی راهیابی به مجلس افزود: در این مرحله در سه حوزه انتخابیه خدابنده، زنجان – طارم و ابهر و خرمدره و سلطانیه چهار نامزد توانستند با کسب آرای لازم به مجلس راه یابند.
وی ادامه داد: در دور دوم انتخابات مجلس تخلف خاصی از سوی کاندیداها انجام نشد
معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان فضای انتخاباتی درهنگام برگزاری انتخابات را مناسب و خوب ارزیابی کرد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان نیزواجدین شرایط برای مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان را ۷۷۲ هزار نفر عنوان کرد.
بهروز مهدوی ادامه داد: میانگین مشارکت در سه حوزه انتخابیه زنجان- طارم، خدابنده، ابهر-خرمدره و سلطانیه در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به ترتیب ۲۹ درصد، ۴۲ درصد و ۶۰ درصد بود.
وی تصریح کرد: تعداد آراء مأخوذه در این دوره از انتخابات را ۲۷۰ هزار نفر و تعداد راهای باطله نیز۷ هزار و ۸۴۲ رای بوده است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: برای برگزاری دومین مرحله دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان زنجان ۶۳۱ شعبه پیش‌بینی‌شد و بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی و نظارتی دخالت داشتند.
مهدوی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه زنجان و طارم علی وقف چی با کسب ۶۰ هزار و ۸۱۴ رأی و فریدون احمدی با کسب ۴۴ هزار و ۳۰۳ رای از مجموع ۱۱۵ هزار و ۵۷۴ آرای صحیح ماخوذه، در حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه از مجموع ۷۳ هزار و ۲ رای محمد عزیزی با کسب ۳۷ هزار و ۶۹۳ رای و احمد بیگدلی از مجموع ۷۳ هزار و ۳۷۱ رای صحیح ماخوذه با کسب ۳۹ هزار و ۸۱ رای به‌عنوان منتخبین این استان به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست