• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۲-۱۹
  • شناسه خبر: 1724

استاندار زنجان: مردم زنجان بیش از حد معمول محتاط هستند

پیام ملت – استاندار زنجان گفت: یكی از ویژگی های بارز مردم زنجان صرف نظر از پسندیده یا ناپسند بودن آن، محتاط بودن آنان است به طوری كه در انجام برخی امور به ویژه سرمایه گذاری های اقتصادی بیش از اندازه معمول جانب احتی ...

پیام ملت استاندار زنجان گفت: یكی از ویژگی های بارز مردم زنجان صرف نظر از پسندیده یا ناپسند بودن آن، محتاط بودن آنان است به طوری كه در انجام برخی امور به ویژه سرمایه گذاری های اقتصادی بیش از اندازه معمول جانب احتیاط را حفظ می كنند.

جمشید انصاری در آیین گشایش نمایشگاه عكس « هشتاد سال ورزش استان زنجان به روایت تصویر » افزود: دو گروه ایثارگران و ورزشكاران زنجان به سبب آنكه اسیر احتیاط بیش از حد نشدند و مرزهای جسارت و شجاعت را درنوردیدند همواره نزد مردم جایگاه رفیعی دارند.
مدیركل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این مراسم گفت: پیشكسوتان ورزش ریشه و الگوی جامعه ورزشی محسوب می شوند.
سید ارسلان حسینی افزود: منظور از برگزاری نمایشگاه « هشتاد سال ورزش استان زنجان به روایت تصویر » این است كه تاریخ ورزش این استان در قالب آن بازنگری شود.
رئیس انجمن پیشكسوتان ورزش استان زنجان در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان كرد: در زمان حاضر ورزش زنجان یكی از قطب های ورزش كشور محسوب می شود.
ابوالفضل خلیلی افزود: نمایشگاه «هشتاد سال ورزش استان زنجان به روایت تصویر» در محل موزه كارخانه كبریت سابق زنجان تا پنجشنبه هفته جاری همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ پذیرای علاقه مندان است.
وی اضافه كرد: در این نمایشگاه نزدیك ۴۰۰ تصویر از ورزشكاران زنجان و افتخار آفرینی های آنان در معرض دید عموم قرار داده شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست