• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۲-۲۷
  • شناسه خبر: 1735

همایش مدیران و مسئولان روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود

پیام ملت – مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری همایش سراسری مدیران و مسئولان روابط عمومی واحدهای این دانشگاه به منظور هماهنگی و ایجاد وحدت رویه در فعالیت‌های روابط عمومی خبر داد.  دکتر حسین منوری در گ ...

پیام ملت مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری همایش سراسری مدیران و مسئولان روابط عمومی واحدهای این دانشگاه به منظور هماهنگی و ایجاد وحدت رویه در فعالیت‌های روابط عمومی خبر داد.

 دکتر حسین منوری در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه اظهار کرد: همایش سراسری مدیران و مسئولان روابط عمومی واحدهای دانشگاهی، روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد سال جاری در سازمان مرکزی دانشگاه، سالن استاد شهید مطهری برگزار می‌شود.

وی با دعوت از مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاهی برای حضور در این همایش بر حضور همه مسئولان روابط عمومی واحدها تاکید و عنوان کرد که معرفی فرد جایگزین به هیچ عنوان مقدور نیست.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه پذیرش مسئولان روابط عمومی واحدهای دانشگاهی فقط از طریق ثبت‌نام اینترنتی همایش به آدرس http://hamayeshyar.com/iau/ امکان‌پذیر است از آنان خواست، حداکثر تا تاریخ ۳ خرداد با مراجعه به این بخش ثبت‌نام کنند.

منوری از سخنرانی دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سیدطه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و مدیرکل روابط عمومی دانشگاه در مراسم افتتاحیه این همایش خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: «در این همایش مشکلات و درخواست‌های مدیران روابط عمومی در ۶ کارگروه‌ منطقه‌ای تشکیل شده بررسی خواهد شد و مدیران رسانه‌های دانشگاه نیز مطالبی در راستای اهداف دانشگاه و ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها و ارتباط بیشتر با رسانه‌های دانشگاه برای پوشش فعالیت‌های علمی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور بیان خواهند کرد.»

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست